Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Det alle lurer på er vel egentlig om hun har dunbart.

Om hun liker deg eller ikke er umulig å si ut i fra det du skriver. Du fikk bare en melding av hun. Er ikke så big deal og trenger ikke å bety noe som helst.

8601236[/snapback]

Kan du finne på å sende sms til noen du aldri har sendt sms til? Av hvilken grunn?

Jeg lurte på om det kunne bety noe.

Iril: Jeg har nok fått svar på om hun liker meg. I går da vi var på vei hjem fra volleyballbanen, spurte hun om det var noen som ville bli med henne hjem, fordi hun var alene hjemme, men hun ville ikke legge seg. Jeg måtte hjem, da klokken var 01:00, og pappa hadde mast på meg i en time. Jeg er syk så han vil ikke at jeg skal være ute på kjølige kvelder, av flere grunner.

Så når jeg kom hjem snakket jeg med henne på msn, og hun sa at hun fikk besøk av en fra Lerkendal (Plassen, ikke banen) som var 18...

Så de hadde nok en fin natt..... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun liker deg eller ikke er umulig å si ut i fra det du skriver. Du fikk bare en melding av hun. Er ikke så big deal og trenger ikke å bety noe som helst.

8601236[/snapback]

Kan du finne på å sende sms til noen du aldri har sendt sms til? Av hvilken grunn?

8604853[/snapback]

Jeg har gjort det. Ingen annen grunn enn at jeg ville ha meg noe. Jeg var ikke interessert i hun.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om det kunne bety noe.

Iril: Jeg har nok fått svar på om hun liker meg. I går da vi var på vei hjem fra volleyballbanen, spurte hun om det var noen som ville bli med henne hjem, fordi hun var alene hjemme, men hun ville ikke legge seg. Jeg måtte hjem, da klokken var 01:00, og pappa hadde mast på meg i en time. Jeg er syk så han vil ikke at jeg skal være ute på kjølige kvelder, av flere grunner.

Så når jeg kom hjem snakket jeg med henne på msn, og hun sa at hun fikk besøk av en fra Lerkendal (Plassen, ikke banen) som var 18...

Så de hadde nok en fin natt..... :(

8604853[/snapback]

Hun kan ha kjedet vettet av seg.. ikke vet jeg vel.. Men jeg hadde ikke hatt noe problem med å sende uten noen grunn..

Syns du legger for mye i ting av og til.

Ro deg litt ned å pust noen ganger.

Snakk med henne om hva de gjorde på osv. Hvis du merker at det ikke er noe hun forteller så kan du tenke deg til resten. Men hvis hun er veldig nøye med å presisere at de ikke gjorde noe så kan hun enten forsikre seg om at du virkelig skjønner at det ikke skjedde noe fordi hun liker deg. Eller så vil hun forsikre deg om at det ikke skjedde noe fordi det gjorde det men hun ikke vil ha noe rykte..

Det skal ikke være lett.. :no:

Endret av Iril
Lenke til kommentar

"Så når jeg kom hjem snakket jeg med henne på msn, og hun sa at hun fikk besøk av en fra Lerkendal (Plassen, ikke banen) som var 18..."

Faen, løpe er kjørt >.< Ville nå jeg sagt. Som noen nevnte tideligere; "Grip sjangsen nå som du har den" Det er det beste du kan gjøre, litt for treig og dem kan bli fort leie :(

Men, men.. Viss du er litt naiv: "det kan jo være en slektning eller venn, kanskje dem spillte ludo? yatzy?.. kanskje han var der i 5minutter."

Men se det fra en annen side, kanskje ho skulle gjøre deg sjalu? :no: Og at ingen 18år gammal tulling kom..?

Jeg ville nok satset på at ho kun ville gjøre deg sjalu. Eller om ho bare er ei bitch, full av faen?

Edit..? :ermm:

Endret av Bakkan
Lenke til kommentar

8601236[/snapback]

Haha, satan så bra!

OT: Hun frister deg nok bare litt, vis hun ikke er ekstremt billig. Da er hun ikke noe å ha uansett.

8605906[/snapback]

Billig? Jeg kan ikke se hvordan hun er billig?

Lenke til kommentar
Hvis hun har lugget med han som kom på besøk sånn som Marius tror, så kan hun vise tendenser til å være billig, i dere gutters øyne.

I mine øyne så er hun flink jente som får seg noe :)

8606830[/snapback]

Mine øyne også. Skjønner ikke hvorfor man er billig fordi man puler en type.

Lenke til kommentar

Hun hadde truffet han èn gang før, da han var med en kompis som hun hadde seg med.

Men når han kom til henne hadde de ikke hatt sex, klinet eller noe, SA hun.

De hadde snakket og sett TV hele natta, men faen om jeg skjøner hvordan det kan ha seg til. 2 år eldre, truffet en gang før, så skal de lksom sitte å snakke sammen uten å gjøre noe?...

Hun sender så mange rare signaler. Noen ganger kan hun komme bekfra å ta på meg, magen, rumpa, brystet, og andre ganger kan hun finne på å gjøre ting som hun helt sikkert vet at jeg ikke liker, som å "sitte å snakke" med en kar ei hel natt...

Lenke til kommentar

Vel, jenter jeg kjenner legger vanligvis ikke til "<3 U" i meldinger de sender til meg. Kanskje det er vanlig for dere ungdommer? Hvis hun driver og tafser på deg så burde vel det være en grei indikasjon?

Spør henne rett ut du, bare for å få ting avklart. Et enkelt: "Jeg liker deg jeg, mer enn en veninne, kunne du tenkt deg noe mer enn bare vennskap?", får avklart situasjonen ganske så enkelt skulle jeg tro? Du taper vel ingenting på det? Det verste som kan skje er jo at hun sier nei. Da er det jo greit og du vet hva du har å forholde deg til. Nå kan du jo gå glipp av drømmedama for at du ikke tør å spørre.

Lenke til kommentar
Vel, jenter jeg kjenner legger vanligvis ikke til "<3 U" i meldinger de sender til meg. Kanskje det er vanlig for dere ungdommer? Hvis hun driver og tafser på deg så burde vel det være en grei indikasjon?

Spør henne rett ut du, bare for å få ting avklart. Et enkelt: "Jeg liker deg jeg, mer enn en veninne, kunne du tenkt deg noe mer enn bare vennskap?", får avklart situasjonen ganske så enkelt skulle jeg tro? Du taper vel ingenting på det? Det verste som kan skje er jo at hun sier nei. Da er det jo greit og du vet hva du har å forholde deg til. Nå kan du jo gå glipp av drømmedama for at du ikke tør å spørre.

8609665[/snapback]

Det er hva jeg kaller selv pining! Aldri om jeg hadde spurt en jente om hva ho syntes om meg, eller om kunne tenkt seg å være mer ènn en veninne. Alt burde falle på sin plass, bare du ikke er altfor langt tilbake og ikke tar noen intiativ(vet ikke åssen man skriver det :S) Grip hver eneste sjangse du kan få med henne, sett henne som din første prioritet om du er forelska i henne :)

Lenke til kommentar

Hvis hun sa at de ikke gjorde noe, og i tillegg driver og tafser på deg ser jeg på det som et bra tegn. Avhenger dog litt av hvor viktig det var at de ikke gjorte noe, tafsingen er jo enten at hun er intressert i mer enn en venn, hun vil ha seg et ligg, eller at hun bare "player". Ville ikke ha spurt henne om hva hun føler så tidlig i "forholdet", heng mye sammen med henne, da kommer det til overflaten til slutt :)

Lenke til kommentar

Hun har kommet over den "Finn en gutt for å få et ligg" perioden, sier hun selv, så det er ikke det hun er ute etter meg for iallefall.

Jeg får se hvordan det går nå... kanskje hun inviterer meg på film i kveld... Håper iallefall det.

Vi har fri i morgen siden vi har Eksamensforberedelser, men vi har ikke fått noe å forberede ennå, fordi vi skal ikke ha det før i neste uke...

Lenke til kommentar
De hadde snakket og sett TV hele natta, men faen om jeg skjøner hvordan det kan ha seg til. 2 år eldre, truffet en gang før, så skal de lksom sitte å snakke sammen uten å gjøre noe?...

Hun sender så mange rare signaler. Noen ganger kan hun komme bekfra å ta på meg, magen, rumpa, brystet, og andre ganger kan hun finne på å gjøre ting som hun helt sikkert vet at jeg ikke liker, som å "sitte å snakke" med en kar ei hel natt...

8609557[/snapback]

Hvorfor må de absolutt gjøre noe da? :s

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skjønner dette. De kan jo fint være venner og snakke sammen selvom de ikke er av samma kjønn!

Og signalene er jo ganske tydelige da. Så du trenger ikke lurer så mye egentlig..

Hun har kommet over den "Finn en gutt for å få et ligg" perioden, sier hun selv, så det er ikke det hun er ute etter meg for iallefall.

Jeg får se hvordan det går nå... kanskje hun inviterer meg på film i kveld... Håper iallefall det.

8610152[/snapback]

Kan du ikke invitere deg selv bort da? Eller invitere henne til deg?

Er du anhengig av at hun ta det første steget?

Edit: leif

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du at man puler når man har en av motsatte kjønn på besøk egentlig?

Har alderen til han fyren noe å si?

Ta deg samme, og spør om hun vil finne på noe med deg i helga eller noe, bare ikke kino.

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Du sa selv at hun var over den fasen.. Så da kan det jo tenkes!

Skal ikke dømme en person jeg ikke kjenner så jeg velger å tro at hun ikke gjorde noe med han.

Så det er bare å gjøre noe med det Marius. Ta ansvar og få noe til å skje!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...