Gå til innhold

Headset - HASTER

Anbefalte innlegg

For det første, sorry dobbelpostingen, men jeg trenger info veldig raskt.

Jeg er på jakt etter et nytt headset, som skal brukes bare til spill. Ønsker det skal inneholde mic. Ellers må kunne brukes på LAN.

Helst ikke mer enn 700 kroner.

Noen butikker i Stavanger som kan ha noe sånt? Trenger det imorgen.

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HELT KLART: Koss PORTA-Pro

Det er kjent som det beste. jeg bruker det i cs. syk bass (ja, faktisk), livstidsgaranti (du skal visst kunne trampe den i stykker med vilje og få ny igjen hvis du vil :smile: )

De selger den i nesten alle musikkbutikker tror jeg, så hvis du har noen sure cd-gavekort fra jul du ikke klarer å bruke opp, så kan du heller kjøpe headsetet og la brenneren ta seg av cden :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-27 00:28, normal skrev:

HELT KLART: Koss PORTA-Pro

Det er kjent som det beste. jeg bruker det i cs. syk bass (ja, faktisk), livstidsgaranti (du skal visst kunne trampe den i stykker med vilje og få ny igjen hvis du vil :smile: )

De selger den i nesten alle musikkbutikker tror jeg, så hvis du har noen sure cd-gavekort fra jul du ikke klarer å bruke opp, så kan du heller kjøpe headsetet og la brenneren ta seg av cden
:grin:

Kan bekrefte det ja. De er utrolig gode, blir også brukt av Lyd & Bilde når de tester bærbart. Har selv Koss Sporta Pro som er samme sak, bare med mer sportstlig utforming. De krever et mer "perfekt" hode for å sitte slik de skal(Koss Porta Pro passer selv de rareste hodeformer), men lyden er like god(dersom de sitter riktig). Veldig mye for pengene(gjelder både sporta og porta pro).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...