allyse Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 For det første, sorry dobbelpostingen, men jeg trenger info veldig raskt. Jeg er på jakt etter et nytt headset, som skal brukes bare til spill. Ønsker det skal inneholde mic. Ellers må kunne brukes på LAN. Helst ikke mer enn 700 kroner. Noen butikker i Stavanger som kan ha noe sånt? Trenger det imorgen. Mvh Allyse Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Du får snoke rundt i butikkhyllene og se efter et headset merket "Trust" eller "Microsoft" Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 du finne sikkert ett til 100-300kr og.. Trenge vel ikkje å legge ut så mye for det lykke til :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Vet jeg kan finne billige, men jeg har nå et billig, men vil nå ha noe skikkerlig. Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 ok.. du finner sikkert noke i stavanger, er vel noen so he noe å tilby :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Ja, hva med det Gaming headsettet til Microsoft? http://www.microsoft.com/catalog/display.a...=10511&x=37&y=8 Det må vel være skikkelig... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Jeg håper virkerlig det. Kanskje jeg må dra helt ut til StartIT eller Elkjøp Giganten :sad: Håper det er noe på Elkjøp i sentrum, serad, spaceworld, expert, hi-fi senteret, fona el. btw: Noen som vet hvorfor la Platon ned? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 00:07, sosohal skrev:Ja, hva med det Gaming headsettet til Microsoft?http://www.microsoft.com/catalog/display.a...=10511&x=37&y=8Det må vel være skikkelig... Har tenkt på det. Håper noen har det på lager. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Bestill det rett fra Microsoft da vel. Eller du kan ta deg en ringerunde i morgen! :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Skal på lan imorgen. må ha det til da. Mvh Allyse Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Da får du stå opp tidlig og ringe da. Eller du får greie deg med det du har. Kanskje være tidligere ute neste år? :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 HELT KLART: Koss PORTA-Pro Det er kjent som det beste. jeg bruker det i cs. syk bass (ja, faktisk), livstidsgaranti (du skal visst kunne trampe den i stykker med vilje og få ny igjen hvis du vil :smile: ) De selger den i nesten alle musikkbutikker tror jeg, så hvis du har noen sure cd-gavekort fra jul du ikke klarer å bruke opp, så kan du heller kjøpe headsetet og la brenneren ta seg av cden Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Til LAN er også SONY MDR-NC20 et veldig godt valg. Koster litt, men de har en funksjon som sperrer ute veldig mye av lyden fra omgivelsene (som det ofte er på LAN). Se også;http://www.itavisen.no/art/1295888.html for litt mer info/"test". Har de selv og er veldig fornøyd. Når alle andre hører naboen spille så er det nesten helt tyst hos meg :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 00:28, normal skrev:HELT KLART: Koss PORTA-Pro Hvor mye koster det? er det med mic? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 jeg har vivanco"SR 650" Det e veldige gode headsett =) Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Så de hadde et Microsoft head set på Elkjøp forus her om dagen. Litt kult da siden det er hurtigtaster for feks våpenbytte o.l Du kan til og med skifte våpen ved stemmebruk!! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Kanskje litt seint ute men.. http://www.plantronics.com/computer/dsp500.html Har testa de, og de "eier" hemningsløst. [Vil ha!!] De koster jo litt da.. Brukt av NiP i CPL [sponsorstæsj] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 00:28, normal skrev:HELT KLART: Koss PORTA-ProDet er kjent som det beste. jeg bruker det i cs. syk bass (ja, faktisk), livstidsgaranti (du skal visst kunne trampe den i stykker med vilje og få ny igjen hvis du vil :smile: )De selger den i nesten alle musikkbutikker tror jeg, så hvis du har noen sure cd-gavekort fra jul du ikke klarer å bruke opp, så kan du heller kjøpe headsetet og la brenneren ta seg av cden Kan bekrefte det ja. De er utrolig gode, blir også brukt av Lyd & Bilde når de tester bærbart. Har selv Koss Sporta Pro som er samme sak, bare med mer sportstlig utforming. De krever et mer "perfekt" hode for å sitte slik de skal(Koss Porta Pro passer selv de rareste hodeformer), men lyden er like god(dersom de sitter riktig). Veldig mye for pengene(gjelder både sporta og porta pro). Lenke til kommentar
house Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 jeg har hørt mye bra om koss.. selv har jeg Denon ah-d 650 .. disse dekker hele øret. syk pass/lyd.. kosta vel 800 på Hi-fi klubben... LØP Å KJØP!! Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå