tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er en Korea-bygget Showmaster ja. Kul gitar. Jeg er enig med Kim, jeg ville latt den være. Om du pusser ned toppen, vet du ikke hva slags treverk du finner under. men det er ditt valg. De lages fremdeles. Listepris i USA er drøyt 5000 kroner, gatepris 3500-4000 kroner. Er du fornøyd med pickupene så behold den som den er. Det er ikke mye å vinne på å skifte hardware på disse, med mindre tremoloen er slarkete eller den mister stemmingen fort. Geir Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Det er en Korea-bygget Showmaster ja. Kul gitar. Jeg er enig med Kim, jeg ville latt den være. Om du pusser ned toppen, vet du ikke hva slags treverk du finner under. men det er ditt valg. De lages fremdeles. Listepris i USA er drøyt 5000 kroner, gatepris 3500-4000 kroner. Er du fornøyd med pickupene så behold den som den er. Det er ikke mye å vinne på å skifte hardware på disse, med mindre tremoloen er slarkete eller den mister stemmingen fort. Geir 8647496[/snapback] ok.. nå som jeg tenker meg om liker jeg den egentlig som den er... takk uansett Fikk min til 3500 brukt, pluss en roland cube 30 og en handy gigbag til 6000 til sammen Endret 19. mai 2007 av Patrick1991 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er snart ferdig med eit lite prosjekt sjølv. Sneek peek: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå