Martin A Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kjøpte et par Z-10 i dag og til min store overraskelse skal man koble det opp med USB. Når begynte man å koble opp lyd med usb? Uansett sitter jeg nå hvertfall uten lyd... Jeg har forsøkt å koble det opp i flere USB porter på et ASUS PC800Deluxe. Jeg mener da bestemt at dette hovedkortet har USB 2. PCTV USB2 2821 Audio som forøkes installert gir meg feilmeldingen: This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. Ikke særlig utfyllende, men noe betryggende at maskinen også finner ut at det er noe feil og at det ikke bare er hodet mitt det er noe galt med. LCD skjermen fungerer selvfølgelig, men lyden, nei den skal ikke fungere. Er det noen der ute som har dette settet og har hatt samme problemene? Eller er det noen der ute som kan noen alternative løsninger ang. USB problematikken dersom det ikke er USB2? Noe jeg tror det er... M Lenke til kommentar
GAK Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kjøpte et par Z-10 i dag og til min store overraskelse skal man koble det opp med USB. Når begynte man å koble opp lyd med usb? Uansett sitter jeg nå hvertfall uten lyd... Jeg har forsøkt å koble det opp i flere USB porter på et ASUS PC800Deluxe. Jeg mener da bestemt at dette hovedkortet har USB 2. PCTV USB2 2821 Audio som forøkes installert gir meg feilmeldingen: This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. Ikke særlig utfyllende, men noe betryggende at maskinen også finner ut at det er noe feil og at det ikke bare er hodet mitt det er noe galt med. LCD skjermen fungerer selvfølgelig, men lyden, nei den skal ikke fungere. Er det noen der ute som har dette settet og har hatt samme problemene? Eller er det noen der ute som kan noen alternative løsninger ang. USB problematikken dersom det ikke er USB2? Noe jeg tror det er... M 8596873[/snapback] USB kabelen er til displayet, prøv å koble lydkabelen til lydkortet så skal det bli lyd. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Gjort det nå og lyden er present. Men jeg kunne jo tenke meg displayet også for det fungerer tydeligvis ikke likevel. Bare litt grafikk, men volum vil ikke leke f.eks. Endret 12. mai 2007 av Martin A Lenke til kommentar
Machz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 USB er for lyd også. Mini-jacken er for andre enheter som feks mp3 spillere eller for de som ikke vil eller kan bruke USB. Har en koblet opp nå kun via USB. Det er rett og slett lydkort i høytalerene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå