Gå til innhold

Logitech Z-10 problemer (no sound)

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par Z-10 i dag og til min store overraskelse skal man koble det opp med USB. Når begynte man å koble opp lyd med usb? Uansett sitter jeg nå hvertfall uten lyd... Jeg har forsøkt å koble det opp i flere USB porter på et ASUS PC800Deluxe. Jeg mener da bestemt at dette hovedkortet har USB 2.

PCTV USB2 2821 Audio som forøkes installert gir meg feilmeldingen:

This device cannot start. (Code 10)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Ikke særlig utfyllende, men noe betryggende at maskinen også finner ut at det er noe feil og at det ikke bare er hodet mitt det er noe galt med. LCD skjermen fungerer selvfølgelig, men lyden, nei den skal ikke fungere. Er det noen der ute som har dette settet og har hatt samme problemene? Eller er det noen der ute som kan noen alternative løsninger ang. USB problematikken dersom det ikke er USB2? Noe jeg tror det er...

M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte et par Z-10 i dag og til min store overraskelse skal man koble det opp med USB. Når begynte man å koble opp lyd med usb? Uansett sitter jeg nå hvertfall uten lyd... Jeg har forsøkt å koble det opp i flere USB porter på et ASUS PC800Deluxe. Jeg mener da bestemt at dette hovedkortet har USB 2.

PCTV USB2 2821 Audio som forøkes installert gir meg feilmeldingen:

This device cannot start. (Code 10)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Ikke særlig utfyllende, men noe betryggende at maskinen også finner ut at det er noe feil og at det ikke bare er hodet mitt det er noe galt med. LCD skjermen fungerer selvfølgelig, men lyden, nei den skal ikke fungere. Er det noen der ute som har dette settet og har hatt samme problemene? Eller er det noen der ute som kan noen alternative løsninger ang. USB problematikken dersom det ikke er USB2? Noe jeg tror det er...

M

8596873[/snapback]

USB kabelen er til displayet, prøv å koble lydkabelen til lydkortet så skal det bli lyd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...