namas24 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Skal kjøpe meg en mp3 spiller, vil bruke cirka 500 kroner. Kan jeg koble denne til en tivoli radio som har AUX utgang? Hvilken kabel kan jeg bruke til dette ? Trenger litt hjelp med linker osv til spiller og kabel jeg skal bruke. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Som det står i sticky i elektronikk-kategorien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette forumet er til for generell prat, samt spørsmål om alt ved elektronikk som lodding, dioder, led, kretser og lignende, samt elektro spørsmål som ledninger, kontakter, etc. Alle spørsmål ang. "forbrukerelektronikk" skal ikke taes her! Flyttet til rett kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 spørs jo på hva slags aux inngang der er det -.- tipper det er 3.5mm jack, da bruker du en helt vanlig 3.5 til 3.5 mm kabel, ganske godt gjort om du klarer ta feil bare ved å se etter i hyllen på elkjøp etc For 500 kan du ta hvilken som helst crappy spiller du får tak i, om du klarer deg uten skjerm kommer creative zen stone om en ukes tid så er et godt alternativ Lenke til kommentar
space17 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvis Tivolien kun har en UTGANG som du skriver og ikke INNGANG vil det nok ikke gå å koble en mp3 spiller direkte. Men det du kan gjøre er å kjøpe en FM modulator/sender som du kobler til MP3-spilleren. Den vil da sende ut lyden fra MP3-spilleren som radiosignaler som kan taes opp med en vanlig antenne på Tivolien. Slike FM-sendere selges på ulike steder og jeg tror kan få tak i de ned mot et par hundrelapper. space Lenke til kommentar
namas24 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Skrev AUX utgang på tivoli radioen.. Trenger vel kun en aux kabel som captein ødegård skriver.. ?? Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 burde ikke være så vanskelig å lese på radioen om det står inn eller ut Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skrev AUX utgang på tivoli radioen.. Trenger vel kun en aux kabel som captein ødegård skriver.. ?? Noen som kan bekrefte dette? 8611512[/snapback] Jeg kan bekrefte at hvis det er en AUX UTGANG, så funker det ikke med en kabel som captein ødegård beskriver Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De fargerike tivoli radioene har ihvertfall AUX inngang, vis det er den det er snakk om. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) Står det på utvidet info. Denne trnger du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå