discostu Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvorfor er det slik at hver gang jeg logger på maskinen bruker den 100år på å identifisere bruker slik at den kan kobles opp mot internett? Jeg mener, den er jo koblet til nettverket. Står "Bare lokalt" og "identifiserer", men det tar jo dritlang tid. En måte å fikse dette på slik at den slipper identifisering hver gang og kan hele tiden være koblet opp mot nettet? Jeg hater vista, er så mye problemer med det møkkaOS'et! Lenke til kommentar
brg Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hvorfor er det slik at hver gang jeg logger på maskinen bruker den 100år på å identifisere bruker slik at den kan kobles opp mot internett? Jeg mener, den er jo koblet til nettverket. Står "Bare lokalt" og "identifiserer", men det tar jo dritlang tid. En måte å fikse dette på slik at den slipper identifisering hver gang og kan hele tiden være koblet opp mot nettet? Jeg hater vista, er så mye problemer med det møkkaOS'et! 8596788[/snapback] Tar ca 5 sec, på min fra jeg logger på til jeg kan gå på nettet. På min gamle pc med XP tok dette 14-15 minutter. Endret 12. mai 2007 av brg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå