Gå til innhold

Trenger hjelp med å slette et program

Anbefalte innlegg

Tja, nå har det seg jo sånn at jeg har et program som gjør at jeg kan legge over bilder fra mobilen min å til data'n (Samsung Pc Studio 3). Å her forleden så var jeg inne på mappa å klarte tilfeldigvis å slette et par filer i styret.. Å etter det så fungerte ikke programmet. Så prøvde jeg å uninstalere det, men det gikk ikke pga. filene som mangler.. Så da sletta jeg alle spor av programmet jeg fannt, både i windows mappa å det jeg kunne finne inne på regedit. Men alikevell når jeg prøver å legge inn programet på nyttnå, altså når jeg trykker på instal programmet så kommer det bare opp et spørsmål om jeg vil avinstalere programmet. Å et Ja / Nei alternativ, men når jeg trykker på ja så finner den jo ikke uninstal fila så det bare gir seg. Å når jeg trykker på nei så avslutter den jo hele greia igjen..

Så spørsmålet er om noen vet om åssen jeg får gjort at windows skjønner at programmet er borte fra data'n så jeg får lagt det inn igjen.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se, nå har jeg prøvd Windows Installer CleanUp. Programmet lå der, men det hjalp ikke noe å fjerne det. Å ang det med ignore list osv. så ligger det ikke noe inne på ignore listen. Å det andre greiene må jeg innrømme at jeg ikke finner noe av.. Vet ikke om vi har samme verson, men jeg fikk lasta ned en trail verson av 3.3.0.

HJÆÆÆÆÆÆLP!!

Fikk det til selv, ellers takk..

Endret av Exerqtor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...