Hanska Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Til konfirmasjonen min forrige helg fikk jeg meg et JVC GR-D720. Kameraet virker bra til min bruk, men jeg lurer på en ting angående tilkobling til PC. Broder'n kjøpte med en firewire kabel, så jeg har "kommunikasjon" mellom PCen og kameraet. Det jeg lurer på er om jeg trenger et program eller lignende for å legge filmene jeg har filmet inn på PCen. I dette tilfellet, noen som kan anbefale noe? (Slik som det er nå fungerer det bare som et webkamera når det er koblet til). Er ikke så veldig inne på kameraer og sånt, men håper dere forstod hva jeg mente, og kan hjelpe. Mvh. Mr. Skåtun Edit: Er ikke sikker på om jeg postet i riktig kategori. Viss det er feil hadde jeg blitt glad om en moderator kunne ha flyttet tråden. Endret 12. mai 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du er i rett kategori. Bruker du Windows XP eller Vista? I so fall vil du finne eit program som heiter Windows Moviemaker på startmenyen ein stad. Opne programmet, kople til kamera, og gå til Fil --> Importer fra digitalt videokamera, eller Capture video om du har engelsk. Der kan du spele over frå kassett til harddisk, og gjere enkel redigering i etterkant om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå