Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Snoggis: meget fin temp for å være luft-kjøling Man må ikke ha vann får å få det litt kjølig Lenke til kommentar
Homer_Simpson Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Jaja, veldig fin temp der ja. Må prøve å fjerne den saken som holder cpu på plass, legge på ny pasta og sette på kjøleren på nytt. Min zalman 9700 har jo over 40 (les nesten 48)grader load med en haug av vifte. Har 20,5 grader i rommet mitt, men det har ikke så mye å si. Har da på 3.4 ghz og 1.40V. 8602663[/snapback] Hvis den er rett og ikke bøyer utover, så er det ikke noen vits i å fjerne den.... 8602717[/snapback] Har ikke sett enda, men når jeg skal strø alt utover skal jeg nok ta en kikk skal du se. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Snoggis: meget fin temp for å være luft-kjøling Man må ikke ha vann får å få det litt kjølig 8602798[/snapback] Helt riktig, man må ikke det. Jeg foretrekker faktisk luftkjøling Edit: Kan forresten opplyse om at PC`n min ikke bråker som et helvete heller. En Playstation 2 av den første modellen lager mer lyd enn det PC`n min gjør Endret 13. mai 2007 av Snoggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå