V-by Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 For en stund siden sto jeg og baksnakket hun som bare F... Og plutselig merket jeg at hun sto rett bak meg og hørte masse av det jeg sa Ho var vel sint i to dager elns, også va a telbake igjen... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Knull henne, så knuller du bestevenninnen. Da er du kvitt henne garantert Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ikke gjør noe for å være slem med henne hvertfall.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Here is what you got to do: Du har sikkert ei vennine som du kjenner godt og ikke har noe forhold til (på den måten). Engang hun plagsomme jenta står vedsiden av deg og maser om hva det måtte være, så kysser du denne vennina di (bare for å vise hun andre hvordan situasjonen er) ,såklart er det ikke noe mellom deg og vennina di, men bare for show. Hvis hun ikke backer down på dette så er hun rar. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hva med å drite henne ut. Få henne til å syns at du er en dust? Da snakker vi om å legge ut rykter om henne, og sammtidig få fram at du har sagt det. 8597631[/snapback] Nei for all del det må du ikke gjøre.. Da ender du bare opp med å bli hatet av alle jentene på hele skolen din. Det er aldri noe lurt å være slem med en person, spes ikke en jente som henne. Det kommer bare til å gå utover deg selv. Det eneste er vel å snakke med henne, selvom det virker som det ikke funker. Kanskje du kan snakke med en venninne av henne? Kankje hun for noe inn i hodet hennes? Det er verd å gjøre et forsøk hvertfall Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg gidder ikke drite henne ut, jeg er ikke flink til det, og hun kommer da sikkert til å gjøre det samme mot meg Som mange her anntyder, så er hun rar. hun kan umulig være normal i hue. Men tror jeg skal prøve noe ala det Thewiz sier... pluss at jeg skal være litt drittsekk samtidig, ikke drite henne ut, men bare være frekk mot ho Så får vi sjå... Ellers så er det sikkert noen her som er keen på ei dame, og gjerne tar hun? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Here is what you got to do: Du har sikkert ei vennine som du kjenner godt og ikke har noe forhold til (på den måten). Engang hun plagsomme jenta står vedsiden av deg og maser om hva det måtte være, så kysser du denne vennina di (bare for å vise hun andre hvordan situasjonen er) ,såklart er det ikke noe mellom deg og vennina di, men bare for show. Hvis hun ikke backer down på dette så er hun rar. 8600573[/snapback] det der har jeg gjort! det var drit morro. og ikke minst effektivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå