Fear the Scare Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg har prøvd og lett etter video convertere som konverterer over til PSP film fil. jeg vet det er mpeg4 eller mp4 , men det funker ikke på meg når jeg legger det inn på minne-kortet. Hva er feil? Hva skal navne på video filene i PSP'en hete? Hvilken fil er PSP filmer støtten for? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prøv med Super, det har ferdige profilar for PSP. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 ok, fordi når jeg har hatt andre konverterere så stod det at den kunne konverteres til PSP...men er det noe med navne på mappa`? der videon skal være...innpå minne korte Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Siterer frå denne sida: Locate your memory stick using Windows Explorer and open it. Check if there is a folder named MP_ROOT . If the folder does not exist, create it then in that folder create a folder named 100MNV01 . This makes the path to the video folder on your PSP as E:\\MP_ROOT\100MNV01\M4Vxxxxx.MP4 (where E is the PSP drive letter). Copy your MPEG-4 video files into the 100MNV01 folder. Save both .mp4 and .THM files into this folder. Note : Keep the file names in the M4VXXXXX.mp4 (where XXXXX is any 5-digit or 4-digit number) format. You can use any 5-digit number. The .THM file is a thumbnail image of your video. It is not necessary for playback but is needed to view the video thumbnail on your PSP. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 hmm...har gjort som du har sagt ..men funker foratt ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vel då veit ikkje eg. Kan det vere at videofilene har høgare bitrate enn 768 kbps? PSP kan tydelegvis ikkje spele filer med so høg bitrate: http://no.playstation.com/help-support/psp...mportere-video/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå