1915 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 jeg har et nvidia geforce 7900 gs. av og til når jeg ser film. bruker vlc. har fullscreen. dobbeltklikker på skjermen. så kan plutselig skejermen bli mørk. og jeg må holde inne knappen på selve pc'n for å reboote for at det skal bli bilde igjen. irritrende jeg har 2 skjermer. har prøvd med begge og til en annen pc jeg har. så det MÅ være skjermkortet. har hatt dette før og. da foreslo en kompis av meg at jeg skulle å dra ut kortet og sette det i. jeg tok det ut. blåste det rent for støv. satte det inn igjen. funka fint i en uka så begynte det slik det er nå. har ikke orket å prøve igjen. har hatt det sånn i 2 månder nå. det er helvetes irriterende. noen som vet ? takker Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) jeg har også problemer med mitt 7900gs kort. Men jeg har bestemt meg for når skattpenga kommer blir det BYTTE! sorry at jeg ikke kan hjelpe deg.... Men viss du får til det så ville jeg bytta også... disse korta støtter ikke dhcp heller Endret 12. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 jeg har også problemer med mitt 7900gs kort.Men jeg har bestemt meg for når skattpenga kommer blir det BYTTE! sorry at jeg ikke kan hjelpe deg.... Men viss du får til det så ville jeg bytta også... disse korta støtter ikke dhcp heller 8597408[/snapback] støtter heller ikke vista doomt. nvidia har jo enda ikke oppfunnet kort som funker i vista. eller jeg vet ikke helt om 8800 kortet gjør det. jeg har dell pc. den sto jo i pcn da jeg fikk den. skal ringe på mandag og spørre dem hva som kan gjøres Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Mener du at 7900GS ikke funker i vista? Jeg la inn Ultimate Edition for moro skyld,bare for å teste,på en pc med 939 systemet.Brukte POV 7900GS.Det funket topp det. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Mener du at 7900GS ikke funker i vista? Jeg la inn Ultimate Edition for moro skyld,bare for å teste,på en pc med 939 systemet.Brukte POV 7900GS.Det funket topp det. 8601957[/snapback] nei ikke sånn. du kan ha vista på alle pcer uanz for hvilket skjermkort. men skjermkortet 7900gs er ikke laget for vista. altså. i xp så går vifta normalt. og den går fortere når du kjører spill. i vista går den for fult hele tiden. den er ikke laga for at vista gjør dette selv. derfor må man ha et eget program for det som heter Ntune. for å styre vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå