monzilla Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skal opprette et domene, som har kun den hensikt å videreføre trafikk inn til en annen adresse. Domenet (Som jeg ikke tør å si i redd for at noen slemme forumbrukere skal kapre det) blir et www.**.no domene. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gjennomføre dette? Hvor mye vil det koste å eie et slikt domene? Har aldri gjort det før, så jeg er helt blank. Takker for svar Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Domeneshop: pris: 125kr/år for .no med videresending og DNS. Erik Endret 12. mai 2007 av Mez Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Må jeg være registrert i brønnøysundsregisteret for å få registrert .no domene? Takk for svar btw Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hmm, det er en studentgruppe som skal bruke domenet. Gjelder det andre regler her? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 du kan fint bruke organisasjoner som er registert på brreg.no det må ikke være firma, søk på brreg.no og finn ut org nr dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå