Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) "Kotaku.com recently got news that the new Crackdown downloadable content has given people problems with losing saved content" Kilde! har mista Saved Gamet mitt selv, og det er SINNSVAKT irriterende i slike spill som tar en goood stund stund å gjennomføre! - Jeg hadde 470 Agility Orbs! - Jeg hadde 240 Secret Orbs! - Jeg var bare 10 "poenge" på Agility unna Master Agent Achievementen. - + MASSE mer jeg ikke gidder og gjøre på nytt. Dumt at de ikke klarer og fikse dette før de gir det ut, ingen som følger ordtaket "bedre føre var enn etter snar" lenger.. .. de kan jo "bare" patche det via Live uansett Endret 12. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
SCHPONG Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg opplevde det samme forrige gang det kom en oppdatering til crackdown.. så lot det ligge på hylla frem til i dag hvor jeg lasta ned de nye content pakkene + en update til spillet.. og plutselig var det gamle savegamet tilbake! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 "Kotaku.com recently got news that the new Crackdown downloadable content has given people problems with losing saved content"Kilde! har mista Saved Gamet mitt selv, og det er SINNSVAKT irriterende i slike spill som tar en goood stund stund å gjennomføre! - Jeg hadde 470 Agility Orbs! - Jeg hadde 240 Secret Orbs! - Jeg var bare 10 "poenge" på Agility unna Master Agent Achievementen. - + MASSE mer jeg ikke gidder og gjøre på nytt. Dumt at de ikke klarer og fikse dette før de gir det ut, ingen som følger ordtaket "bedre føre var enn etter snar" lenger.. .. de kan jo "bare" patche det via Live uansett 8596112[/snapback] Sånn går det når en kødder meg Gastaa (DG)! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Bare fordi jeg sprengt den bussen din Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hmm... Må sjekke om det har skjedd med meg og. jeg hadde ca. 570 agility orbs og 299 (brukte en guide, og dere kan tro jeg var sinna når jeg var på den siste og så at jeg manglet 1) hidden orbs. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) t3h f1x!!1! En guide for problemfri oppdatering finnes du her. Den kan desverre ikke gjenopprette tapte saves. Neste gang skriver du det slikt Kjeksmestern. Da blir alle glade og fornøyde. Er du uenig, kan du sende meg en PM. Diskusjon rundt denne modereringen taes ikke i tråden men på PM. Endret 13. mai 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Linken er død! Linken er død! Lenge leve linken! :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Da vet jeg at jeg ikke må laste ned den updaten før jeg har funnet alle orbs, og unlocet en del achivemts på spillet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du behøver ikke bekymre deg hvis du bare leser den linken til Kjeksmestern. Var selv litt skeptisk til å resette gangs, men det er ikke noe problem hvis du bare har save'a en vanlig solo campaign først. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har alle orbene,heller ingen ødelagte save files etc.MEN hvordan får man opp cheat menyen og kan cheats brukes på campaign og Keys to the city?? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Man kan ikke spille cheat mode i campaign. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Du kan bare bruke cheats i Keys To The City... Da trykker du bare på [back] så kommer Cheatmenyen opp og så blar du deg ned til cheaten du vil ha så trykker du [Y].God Mode er fetest! Du har evig liv og blir aldri sprengt bort av granater "Fireflye'n" eller noe anna explosiver... Endret 14. mai 2007 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå