The Avatar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 til dere som mente at gamle myntbuster episoder ble send som nye ( litt annerledes redigering ) så kan jeg opplyse at av og til må tar de opp en tidligere testet myte da fansen har klaget på testene Ja det stemmer det, men då er det faktisk ei ny episode der dei tar for seg samme myte som dei har testa før. Buster's Cut er ei reprise, der ingen av progamlederane har bidratt, kun ein eller anna redigerar som har lagt på litt tekst på episoda og merka den som ei ny episode. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sendes det nye episoder på Discovery nå for tiden. Hvis ja, når går de? Det brukte å være 21.00 på søndager, men ser ikke ut til at de sendes da. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nye episoder går 21.30 på osndager. Og i reprise på sammed tid på søndager. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Problemet med andre sendetider er at jeg gjerne glemmer det, men men, får vente til søndag. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 De to nye episodene har vært veldig bra! Har virkelig fått tilbake litt av det de hadde før, de artige eksperimentene og introer som ikke avslører alt, så dette var en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sitter og ser på Episode 19 nå, guf for noe dritt. Er jo bare et gigantisk reklame for Storm Chasers premieren.... 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sitter og ser på Episode 19 nå, guf for noe dritt. Er jo bare et gigantisk reklame for Storm Chasers premieren.... hvilken kanal sende Mythbuster kl 12 lørdag kveld ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Gå jo ann å laste ned. Kunne jo også ha tatt det opp... Endret 15. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gå jo ann å laste ned. Kunne jo også ha tatt det opp... jeg var på den norske hjemmesiden , men der fant jeg bare korte videosnuter som ikke kunne lastes ned Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette mitt favorittklipp! Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sendes det samme tid i Norge nå? Husker jeg så den storm chasers episoden her en natt på discovery. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sendes det samme tid i Norge nå? Husker jeg så den storm chasers episoden her en natt på discovery. Trur faktisk den blir sent før her i norge? Den storm chasers episoda såg eg i alle fall litt av på norsk discovery eit par dagar før eg såg den på nedlastningssidene. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Det var det jeg også trodde. Meget merkverdig. Endret 18. oktober 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sendes det samme tid i Norge nå? Husker jeg så den storm chasers episoden her en natt på discovery. Trur faktisk den blir sent før her i norge? Den storm chasers episoda såg eg i alle fall litt av på norsk discovery eit par dagar før eg såg den på nedlastningssidene. hvor er disse sidene ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gå jo ann å laste ned. Kunne jo også ha tatt det opp... jeg var på den norske hjemmesiden , men der fant jeg bare korte videosnuter som ikke kunne lastes ned Ahahahaha! Welcome to the internet, you must be new!! :!: :!: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gå jo ann å laste ned. Kunne jo også ha tatt det opp... jeg var på den norske hjemmesiden , men der fant jeg bare korte videosnuter som ikke kunne lastes ned Ahahahaha! Welcome to the internet, you must be new!! Jeg spør hvor der finner disse videoene ? en spesiell hjemmeside under Discovery eller your tube ? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det kalles ulovlig nedlasting, og det er ikke lov å diskutere her. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Fins lovlig middler også, her kan du se alle: http://tv.blinkx.com/show/mythbusters/gJ7YAElNd_CIdg4b Endret 18. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Det kalles ulovlig nedlasting, og det er ikke lov å diskutere her. Hvis det var ulovlig , hvorfor har ingen sagt det da før nå ? men så lenge ingen av de lovlige utgavene er nyere en de som er sendt her hjemme er det lite interessant Endret 18. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå