Dandor Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jupp, da er det bare vente til i natt. Skal bli bra med nye episoder Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jupp, da er det bare vente til i natt. Skal bli bra med nye episoder inatt? hvor har du funnet dette tidspunktet? å hvilken av kanalene? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Discovery Channel i USA. Rip-en ligger vel ute rundt klokka 3-4. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 dvs. at det ikke blir sendt i Norge før om noen mnd til, Sukk. skuffende Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Dessverre er det nok slik ja. Har for lengst gitt opp norske Discovery Channel. Repriser, altfor mye reklame for egne programmer som igjen ofte er repriser, endring av volum i reklamene, subjektivt, men jeg liker den originale amerikanske fortelleren i Mythbusters mye bedre, og helt til slutt enda mer repriser. Ser en episode av Dirty Jobs eller Mythbusters av og til, men det er nok det eneste. Endret 8. april 2009 av Dandor Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 for ikke å nevne de enorme undertekstene med kullsvart bakgrunn, som dekker 30% av skjermen.. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Holy shit på rakett vogna vs bilen! :O Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 rakettvogna var jo bare helt sjef Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 rakettvogna var jo bare helt sjef Jepp, så ut som bilen smeltet. Utrolig stilig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 rakettvogna var jo bare helt sjef Jepp, så ut som bilen smeltet. Utrolig stilig. vil vel kalle det der mer pulverisering :!: Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 En av de beste episodene av Mythbusters! Reaksjonen til Adam da de avfyrte raketten var awesome. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Episoden var grei den. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hva er det som skjer nå? jeg har allerede sett dagens episode.. hvordan? det går selvfølgelig på tv søndag. Endret 17. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Bumper denne. Sitter her og ser på 7x23, og jeg holder på å spy.... Denne ørevoks myten, er noe av det vemmeligste jeg har sett....måtte bare få sakt det...fy faen..... Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Bumper denne. Sitter her og ser på 7x23, og jeg holder på å spy.... Denne ørevoks myten, er noe av det vemmeligste jeg har sett....måtte bare få sakt det...fy faen..... Helt enig, måtte se vekk en del ganger jeg også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke et vakkert syn. Forøvrig en helt grei episode, men fortrekker de hvor de fokuserer på større myter. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Bumper denne. Sitter her og ser på 7x23, og jeg holder på å spy.... Denne ørevoks myten, er noe av det vemmeligste jeg har sett....måtte bare få sakt det...fy faen..... Helt enig, måtte se vekk en del ganger jeg også. Tror ikke jeg har sett den, sendt når? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Tror ikke jeg har sett den, sendt når? I USA ble den sendt den 28. desember, men jeg vet ikke når den blir sendt i Norge. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Prøvd å sett litt på siste sesong, men klarer ikke. De elendige idiotiske vitsene de kommer med er flaue. Var greit før da de kom med en vits eller to, men nå er det utallige "staga" scener med flaue vitser. Pluss så røper dem alt for mye i preview (før reklamen) at det ikke er spennende mer når selve avsløringen skjer. Jeg den eneste som deler den meningen? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Hva slags nettadresse er det dere finner/ser mythbusters på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå