Sir LuckyNr7 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 rart det ikke var mer liv i denne tråden, noen som vet når nye episoder blir sendt igjen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ifølge Wikipedia så sendes neste episode den 4. februar i USA, og hva episoden handler om skal ifølge Discovery være en overraskelse. Edit: TV.com rapporterer at episoden sendes den 11., så jeg vet ikke hva som er rett. Endret 19. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ifølge Wikipedia så sendes neste episode den 4. februar i USA, og hva episoden handler om skal ifølge Discovery være en overraskelse. Edit: TV.com rapporterer at episoden sendes den 11., så jeg vet ikke hva som er rett. å jeg som trodde det skulle være ny episode hver søndag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er pause nå siden det er en helt ny sesong som begynner enten den 4. eller 11. februar. Etter det regner jeg med det er hver uke igjen (dersom man ser bort ifra reprisene). Endret 19. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Veldi dårlig informert av discovery, etter det dem reklamerte med (som jeg forstod) skulle sendes nye episoder allerede fra ifjord, noe som absolutt ikke stemte. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ifølge Wikipedia så sendes neste episode den 4. februar i USA, og hva episoden handler om skal ifølge Discovery være en overraskelse. Edit: TV.com rapporterer at episoden sendes den 11., så jeg vet ikke hva som er rett. Jeg var innom tv.com igår, å der forstod jeg det sånn at dette skulle starte 1.april 2009. men det tar jeg som en 1.april spøk, jeg tror ikke på noe før Discovery reklamerer/bekrefter sesong start. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Veldig bra serie. Men selv om det er Adam og Jamie som er ansiktet utad i serien så mistenker jeg at det står et større apparat med vitenskapsfolk og eksperter i kulissene og hjelper til med allverdens eksperimenter og konstruksjonen av duppedingsene de bruker i mytetestingen. Forøvrig er en av mine favorittepisoder når de tester myten om den fallende heisen og hopperen. Kult også når de testet solspeilet, og selvfølgelig er det kult når de frontkolliderer to trailere. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Veldig bra serie. Men selv om det er Adam og Jamie som er ansiktet utad i serien så mistenker jeg at det står et større apparat med vitenskapsfolk og eksperter i kulissene og hjelper til med allverdens eksperimenter og konstruksjonen av duppedingsene de bruker i mytetestingen. Forøvrig er en av mine favorittepisoder når de tester myten om den fallende heisen og hopperen. Kult også når de testet solspeilet, og selvfølgelig er det kult når de frontkolliderer to trailere. Mine favoritter er subwoofer i mercedesen å sprengingen av sementbilen, jeg vet hvertfall at det er flere som hjelper til med mytene, vi har jo den der di tester om di klarer å løfte en Golf med vanntrykk fra brannbiler, der bruker di en (bak i kulissene) eller hva det heter til å lage skala model av bilen, før di tester fullskala. Bare et eksempel. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Veldig kjekt å sjå Mythbusters om kvelden Men begynner å bli lei av å sjå dei samme episodane om og om igjen, trur eg har sett alle. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har sett alle. Kommer det nye episoder? Når? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Mythbuster er fett :] Endret 8. mars 2009 av yoye666 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Er det ny fortellerstemme i de nyeste episodene? Hvorfor eventuelt? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er det ny fortellerstemme i de nyeste episodene? Hvorfor eventuelt? har ingen anelse... håper ikke det, liker han briten best, høres hvertfall ut som brite Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Dagens episode har ikke jeg sett tidligere, men var denne ny? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Hva handlet den om? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Den episoden som ble sendt på Discovery Channel i kveld het end with a bang! (Sesong 6, episode 19.) Ganske sikker på at "norsk" discovery channel ikke har sendt den før. De testet bl.a om det gikk an å polere bæsj og om man løper en distanse fortere ved først å løpe i luften og slippe seg ned og løpe av gårde, i forhold til å starte stillestående. Og om slutten blir bedre ved at man slutter med et smell... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Gammel episode. Liste over episodene Endret 5. april 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Begynner ikke sesong 7 denne mnd? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Begynner ikke sesong 7 denne mnd?Sansynlig vis, da det bare er én episode igjenn av sesong 6 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 gjett om man gleder seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå