Snerk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 nå sender de sesong nr 5 på discovery Norge - det begynner med pirat myter 9379908[/snapback] AargH, fikk ikke sett slutten på pirat episoden på søndag. Opptaket på PVR'en ble føkka.. igjen! Men uansett, hva fant de ut om den myter der man kommer seg ned et seil med en kniv? Saddlefall: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vaske myten med ROM ble knust Lappen for øyet virket slik at øyet ble fortere tilpasset mørke. det var allerede tilpasset da lappen ble fjernet de fant ut at "kniven" skar for fort gjennom seilet skjøten mellom delen i seilet var så tykk at "kniven" ble presset ut. med andre ord det ble dunk og au! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Og tresplintene etter kanonkula lagde ikke større skade enn kanonkula selv, var det ikke det de fant ut? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Og tresplintene etter kanonkula lagde ikke større skade enn kanonkula selv, var det ikke det de fant ut? 9387511[/snapback] Jo, men slik jeg ser det, så gjør de en god del skade fordetom. Man nå jo tenke på at levende menneskehud ikke er på langt nær like hard som død grisehud. Jeg tror at det hadde vært mye mer skader på huden pga. tresplinter hvis de hadde brukt en gelantindukke. Men som sagt, morsomt når kanonkulen gikk gjennom hodet til Grant-dukken Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Men når man tenker på bodycount så gjør vel tresplinter mye mer skade? Men det var vell kanskje ikke det myten handlet om? Ja kanonkule + Grant dukke var morro. Men synes det ble overraskende lite skader på hodet da. Endret 29. august 2007 av Snerk Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Men når man tenker på bodycount så gjør vel tresplinter mye mer skade?Men det var vell kanskje ikke det myten handlet om? Ja kanonkule + Grant dukke var morro. Men synes det ble overraskende lite skader på hodet da. 9388070[/snapback] Synlige skader ja, men den gikk jo rett gjennom Man kunne jo se en sprekk foran og bak på hodet Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Synlige skader ja, men den gikk jo rett gjennom Man kunne jo se en sprekk foran og bak på hodet 9388090[/snapback] Jojo! Men jeg håpet på at hodet skulle eksplodere ellerno... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) det var en episode at Mythbuster slik jeg forsto det at de plasserte en en eller flere raketter på en bil . hvordan gikk det der ? eksploderte billen eller raketten ? hvor rask ble billen ? eller ble det bare rask ( vrak) av bilen ? Endret 29. august 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Nei det gikk som bare det. Bilen kjørte vell fra helikopteret de brukte også. Noen nøyaktig fart fikk vi ikke vite. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Noen som så på i går kveld? Det våpenet de brukte på slutten der var rådigg Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hehe, ja jeg skulle likt å hatt en slik bil Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det noe liv her? Mythbusters er artig det. En av favorittene må være varmtvannstanken som fløy til himmels. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, det var utrolig rått å se på. En av favorittene mine også. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Serien er genial. Det er utrolig morsomt (og nyttig i noen tilfeller) å vite svar på slike myter. Samtidig som du lærer mye vitenskap er det både spennende og morsomt å se på. Episoden hvor de prøver ut myten om å sprenge løs sement fra sementbeholderen i en sementbil er favoritten min. Den har en veldig bra slutt. Noen som så Alaska spesialen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som så Alaska spesialen? Aye. De er vel igang med nye episoder igjen nå? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De lager episoder hele tida så vidt jeg vet. Nye episoder sendes hver søndag på Discovery klokka 21:00. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei de har nok hatt pause i en stund nå. Repriser blir jo sent hele tiden da. Men tror de startet opp med nye episider for et par uker siden. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hvorfor sender de bare opp til sesong 4 i reprise? Får ikke sett mange episoder fra sesong 4 til 7 jeg ikke har sett. De siste måndedene har jeg sett flere av episodene i de første sesongene to og tre ganger, men ingenting fra senere i sesong 4 og oppover. Endret 5. november 2008 av Crashking Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvor er det blitt av den britiske kommentatoren!? De siste episodene er vært med den amerikanske stemmen, som kommer med stantard overdrevent og slitsom amerikansk humor. Elendig. Den britiske kommentatoren må komme tilbake. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor er det blitt av den britiske kommentatoren!? De siste episodene er vært med den amerikanske stemmen, som kommer med stantard overdrevent og slitsom amerikansk humor. Elendig. Den britiske kommentatoren må komme tilbake. De har sikkert ikke rukket det og bestemte seg å bare sende den amerikanske kommentatoren. Like greit, synes nå jeg. Noen som så gårsdagens episode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå