Gå til innhold

Mythbusters - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorvidt trykket fra en stor eksplosjon, i tilfellet med myten; en bombe fra et krigsfly, kan dempe fallet til en som faller ut av et fly uten fallskjerm. Kanskje feil å kalle det for "fallskjerm-myten" når hele poenget er at han i myten ikke har fallskjerm og derfor må belage seg på å dempe fallet på annet vis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg fant ut at det var en del episoder jeg ikke hadde sett, så jeg måtte jo ha dem.

 

men ser at det er en del rot der ute anngående hvilke sesonger de forskjellige episodene tillhører. spessielt med sessong 4 og 5 som brukes om hverandre.

 

noen som hvet hvorfor det?.

 

hva er den riktige lista.? disse to er heller ikke hellt like

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_MythBusters_episodes

 

http://www.tv.com/mythbusters/show/22839/e...down;dropdown;0

Endret av ulv666
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Begge de har de jo hatt i Mythbusters faktisk. Husker ikke hvilken episode papiret var i, men den andre het Grenades and Guts, ganske ny episode også.

9210297[/snapback]

 

Jeg vet, men jeg har sluttet å følge med på det i det siste. Men fikk lastet ned de to episodene :p de klarte 10 bretter.

 

Og det hjelper å kaste seg oppå en granat :D (men kompisene dine får innvollene dine spredd utover hele seg)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg klarer meg ikke en dag uten Mythbusters.

Nå er den eneste kanalen på tven som sees på her i huset Discovery, og da må jeg få med meg min daglige dose med Mythbusters.

 

Jeg og samboeren snakka om det i gårkveld, når den 2 timer lange episoden om pirater gikk, at Mythbusters er et så koselig program. Lite eller ingen krangling, humoren er ikke så påtatt, de snakker i et normalt toneleie, også gjør de jo en masse gøye ting.

 

Mythbusters går på hverdager kl 2000-2100, lørdag og søndag kl 0905 (og samme episode kl 0300) og på søndag kl 2100.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Genial serie!

 

Så en episode i går hvor de skulle bevise\motbevise en myte om at det døde flere pirater av splinter fra tre enn av selve kanonkulen. De satte opp griser og skjøtt hull i et "skips skrog". De var ikke helt fornøyd med det de skøyt med.

 

"i`ve got access to a real canon, wanna try that?

"sure"

 

genialt

9368305[/snapback]

 

2 ting jeg husker spesiellt godt fra episoden i går: Når de skjøt en kanonkule GJENNOM hodet til "Grant", og når de skjøt en kanonkule gjennom 4 griser :D

 

Ellers god episode. Flere gode myter i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...