Wild Berries Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Veldig bra serie. Nye episoder går klokken 2100, hver søndag. Synd det ikke er dubbet på Norsk, slikt at skolebarn som ikke klarer å følge med på teksten, kan dra nytte av dette usedvanlig bra program. Men ser også noen episoder med Braniac, der de tester mange av de samme sakene / mytene. Og der kommer de ofte ut med andre resultat. Er det noen av Dere andre som ser Braniac ? Mythbuster er selvsagt kongen på haugen da. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Ja det er vel altid noe som gjør at de ikke får et svar som er 100% riktig, men de kan få bevist ganske bra at det mulig/ikke mulig. flott serie, elsker å se på de og hvordan de løser de forkjellige mytene, eneste som irriterer meg litt er Kari Byron. 8597092[/snapback] Kari? Er du kommet ut av skapet eller? *Kødde* Kari er jo virkelig noe av det nydeligste som er vist på tv på lang tid. Elsker å hvile øynene på henne når jeg har muligheten til det :-) 8598816[/snapback] For all del, jeg har ikke problemer med utseende Det er bare oppførselen som irriterer meg til tider, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Mythbusters er jo genialt ^^ digger da de sprengte den dærre trekanonen i lufta Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hun er vel modell for FHM eller noe slikt. Hun pratet om det på et av programmene. Det var programmet med mentos + brus = fontene. 8598923[/snapback] Indeed! Hun er rimelig søt ja, morsomt å se Torys gentatte mislykkede forsøk på å flørte med henne. Uansett, Mythbusters er en GENIALT program. Jamie Hyneman er kanskje værdens grommeste mann. Men føler at mytene som testes ikke her helt på høyde med de som var før. Kanskje er de gått litt tom for ideer? Synd det ikke er dubbet på Norsk, slikt at skolebarn som ikke klarer å følge med på teksten, kan dra nytte av dette usedvanlig bra program. Dubbet til norsk ville vært katastrofe! Min mening da, screw the kids! Endret 12. mai 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Elsker Mythbusters, og er stooor fan Favorittepisoden min .. Hmm.. Har så mange, men av dem er når de skjekker om at hvis man hopper i en heis, rett før den treffer bakken, om man da overlever. Men har maaange andre minner også Adam og Kari er mine favoritter Edit: Vil veldig gjerne ha det på DVD også.. Men på Amazon selger de kun en-episoders-DVD'er til hele 20 $! Vannvidd! Og hos discovery selger de halve sesonger til over tollgrensa.. Synd BTW så suger Brainiac i frohold til Mythbusters. Suger. Endret 12. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Men ser også noen episoder med Braniac, der de tester mange av de samme sakene / mytene. Og der kommer de ofte ut med andre resultat. 8599154[/snapback] Er det så rart da? De prøver jo ikke engang å lage resultater som er torverdige. Dessuten er en del av jentene i Brainiac prorno-"stjerner" (ut i fra det jeg har hørt). Synd at det ikke kommer mer Mythbusters før 30. mai. Jeg har ventet en stund på mere nå. Endret 13. mai 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Veldig morsom serie, men det er sjelden jeg får sett programmet. gøy å se på alt som blir sprengt i fillebiter. Lærer mye av dette programmet. Favoritt episoden får være Sementbil eksplosjonen. Like morsomt å se hver gang "Buster" blir satt på test. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Hun er vel modell for FHM eller noe slikt. Hun pratet om det på et av programmene. Det var programmet med mentos + brus = fontene. 8598923[/snapback] Indeed! Hun er rimelig søt ja, morsomt å se Torys gentatte mislykkede forsøk på å flørte med henne. Uansett, Mythbusters er en GENIALT program. Jamie Hyneman er kanskje værdens grommeste mann. Men føler at mytene som testes ikke her helt på høyde med de som var før. Kanskje er de gått litt tom for ideer? Synd det ikke er dubbet på Norsk, slikt at skolebarn som ikke klarer å følge med på teksten, kan dra nytte av dette usedvanlig bra program. Dubbet til norsk ville vært katastrofe! Min mening da, screw the kids! 8599247[/snapback] Kunnskap er makt, derfor hadde det vært veldig kjekt om barna også kunne få med seg litt av dette. (skolebarn 1-2 trinn). Offtopic : På bildet av Kari, er ikke klokken det samme som i H-L 1 Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Synd det ikke er dubbet på Norsk, slikt at skolebarn som ikke klarer å følge med på teksten, kan dra nytte av dette usedvanlig bra program. 8599154[/snapback] Er du morsom eller, forteller stemmen (Robin Banks er det vel han heter) er jo nesten halve moroa. Hvis dette blir dubbet så har jeg sett mitt siste Mythbusters på norsk tv for å si det sånn, det er en jævla uting. Litt off topic: Noen som har sett promoen til det programmet som følger Subaru teamet? Har aldri vært så skuffet som når jeg skrudde på og fant ut at det var en norsk forteller stemme Dette er faktisk et av veldig få programer jeg MÅ laste ned sånn at jeg har sett det siste programmet med en gang det kommer. Også må man jo følge med når det kommer på tv her borte, det hender jo at det blir lagt til litt som ikke er med på de man laster ned/sendt der borte. Blir også til at jeg ender opp med å se på episoder som jeg har sett ørten ganger før når det sendes på vanlige ukedager også, genialt program. Også komme her og si at Kari Byron er plagsom, bank det var det du skulle hatt... Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Er du morsom eller, forteller stemmen (Robin Banks er det vel han heter) er jo nesten halve moroa. Hvis dette blir dubbet så har jeg sett mitt siste Mythbusters på norsk tv for å si det sånn, det er en jævla uting. Jeg er helt klart imot dubbing av programmer, men det finnes alternativer, trodde jeg. Med hensyn til at vi lever i en digital verden. Tror ungene har godt av å se slike program som dette, da barnetv er ut. Ihvertfall for mine barn på 7 og 9 år. Forøvrig vises det til at kunnskap er makt Og programmen er meget berikende, på alle måter Vennlig Hilsen W_B PS: Ikke har jeg sagt noe stygt om Kari PPS: Ingen av Dere som har sjekket klokken bak Kari, syntes den stod likt som på Half-Life, men jeg husker vell feil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 PS: Ikke har jeg sagt noe stygt om Kari 8614959[/snapback] Den var ikke ment for deg Lenke til kommentar
kzn Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 mythbusters er spennende.. bruker å se på det når det ikke er noe annet på tven.. heller det enn mange av de dårlige realityseriene til tvn/tv3 osv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Til oss som ikke har Discovery: YouTube! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Liker best å skaffe meg episodene på en annen måte. Liker best den amerikanske kommentatoren fremfor den britiske. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Har ikke hørt den amerikanske kommentatoren, men syns den britiske er bra. Om han jævligheten sjøl skulle ha dubba har jeg ikke klart å sett på. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Kanskje jeg bare har sett for mye på Mythbusters, men syns det har tapt seg litt i de siste sesongene. Virker rett og slett som om Jamie og Adam er litt lei hele greia. Men er jo fortsatt helt greit å se på da Endret 4. juni 2007 av Paull Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Har ikke hørt den amerikanske kommentatoren, men syns den britiske er bra. Om han jævligheten sjøl skulle ha dubba har jeg ikke klart å sett på. 8779486[/snapback] Hørte han amerikanske for et par uker siden. Må si jeg liker han britiske best. Mye på grunn av at det er han sin stemme jeg har hørt hele tiden når jeg har sett det på tv. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes den amerikanske versionen er best. Den er klippet annerledes og inneholder mer humor, pluss at kommentatoren i den britiske versionen er tørr synes jeg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Mythbuster er helt fantastisk! Var grunnen til at jeg skaffet meg Discovery Channel, men etterhvert har jeg fått sansen av flere andre programmer på kanalen også. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som så på søndag? Det ble sagt at i den episoden skulle vi få se den største eksplosjonen i Mythbusters noensinne. Mulig det var da sementtrucken ble sprengt. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå