Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er det respektløst å kysse foran eksen?


Anbefalte innlegg

Emne er en forenkling av selve spørsmålet, som er som følgende:

Dersom du har slått opp med kjæresten hvor lang tid venter du før du kysser en annen person foran h*n?

 

Er det respektløst dersom det er en måned siden dere slo opp? En uke? Et halvt år?

Hadde en situasjon sist helg:

 

Meg å min daværende kjæreste hadde gjort det slutt sist påske, eller jeg gjorde det slutt.

 

Sist helg var både jeg og hun på samme fest. Jeg hadde med meg en vennine som jeg er nå sammen med. Men vi var ikke sammen da.

 

Etter noen øl der borte begynte vi såvidt å småkysse på hverandre. Ikke meg å eksen min, men meg å venninen.

 

Eksen mente da at det var totalt respektløst og begynnte å lage et stort nummer ut av det, og hele pakken. Jeg sa ifra til henne at slutt er slutt og at hun egentlig burde gi en lang **** i hva jeg nå gjorde med andre. Men det nektet hun.

 

Er det bare meg, eller blir det feil fra hennes side?

 

Edit: la til historien som jeg postet, slik at dere vet hva det går i

 

Edit 2: Forandret emnet. Blir mer en generell diskusjon nå.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en situasjon sist helg:

 

Meg å min daværende kjæreste hadde gjort det slutt sist påske, eller jeg gjorde det slutt.

 

Sist helg var både jeg og hun på samme fest. Jeg hadde med meg en vennine som jeg er nå sammen med. Men vi var ikke sammen da.

 

Etter noen øl der borte begynte vi såvidt å småkysse på hverandre. Ikke meg å eksen min, men meg å venninen.

 

Eksen mente da at det var totalt respektløst og begynnte å lage et stort nummer ut av det, og hele pakken. Jeg sa ifra til henne at slutt er slutt og at hun egentlig burde gi en lang **** i hva jeg nå gjorde med andre. Men det nektet hun.

 

Er det bare meg, eller blir det feil fra hennes side?

Lenke til kommentar

Visst du vet at h*n fortsatt er glad i deg, så ikke gjør dette. Hadde jeg sett hun jeg er forelska i plutslig kline eller rote med en annen gutt, eller kysse en annen gutt ville jeg blitt temmelig knust og lei meg, og det ville tatt lang tid før jeg ville ha kommet over det.. Vi har forøvrig ikke vært sammen, men holdt på litt og jeg er forelska i hu og hu har mista interessen for meg :blush:.

 

Jeg hadde blitt sååååååå knust om hun nå hadde funnet seg en ny fyr.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Jeg hadde ivvertfall ikke kommet til å planlagt å kysse foran eksen.

 

Det er slutt, da har hun ingenting med hva du driver med, selv om du gjør det i hennes nærvær.

 

Har ei veninne som ble fly forbanna da eksen hennes fikk seg dame etter et par uker etter det ble slutt...

 

Når du blir singel, er du singel og har alle godene som følger med ;)

Lenke til kommentar
Eksen mente da at det var totalt respektløst og begynnte å lage et stort nummer ut av det, og hele pakken. Jeg sa ifra til henne at slutt er slutt og at hun egentlig burde gi en lang **** i hva jeg nå gjorde med andre. Men det nektet hun.

8596214[/snapback]

 

Jeg ser ikke problemet med å kysse etter et brudd. Om det så er en time eller en dag etter.

Du sier her ifra på en saklig måte, men kjerringa fornekter at du har lov til å kysse hvem du vil, når du vil? Tell her to fuck off.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Altså, følelsene hennes blir jo ikke skrudd av bare fordi du slår opp, og det er ikke koseliog å se en man er forelska i kysse andre -_-

Men hun burde holde det for seg selv, eventuelt spurt pent :p ( om der kunne slutte å gjøre det foran hun altså)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Spørs vel på hele situasjonen rundt en selv og eksen, syns jeg.

Det handler ikke om dager, uker eller måneder. Det handler vel om følelser.

 

Dumper man dama, og møter opp på fest med ei anna som man koser på når man veit at eksen fortsatt er forelska, er det bare unødvendig, syns jeg.

Greit at man ikke er sammen lenger, men man kan ta litt hensyn.

Lenke til kommentar
Altså, følelsene hennes blir jo ikke skrudd av bare fordi du slår opp, og det er ikke koseliog å se en man er forelska i kysse andre -_-

Men hun burde holde det for seg selv, eventuelt spurt pent :p ( om der kunne slutte å gjøre det foran hun altså)

8596486[/snapback]

 

Følelsene blir ikke skrudd av, men man må innse at slaget er tapt, og at livet går videre. Hun har ingenting med hva eksen gjør og ikke gjør. Om han har sex med hans nåværende kjæreste i oppkjørselen hennes, skal hun heller ikke bry seg om at dem har sex, men bry seg fordi dem gjør det på eiendommen hennes.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Klart, man har vel ingen rett til å kritisere eksen for noe h'n gjør med nye flammen, men er man litt good-guy tar man litt hensyn..

 

Edit: MEN det er vel strengt tatt enda lettere å komme seg over vedkommende om man ser at h'n for lengst har gått videre (:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Spørs vel på hele situasjonen rundt en selv og eksen, syns jeg.

Det handler ikke om dager, uker eller måneder. Det handler vel om følelser.

 

Dumper man dama, og møter opp på fest med ei anna som man koser på når man veit at eksen fortsatt er forelska, er det bare unødvendig, syns jeg.

Greit at man ikke er sammen lenger, men man kan ta litt hensyn.

8596562[/snapback]

Alt det hun sa var det jeg prøvde å få frem :p

Lenke til kommentar

Var eksen dum nok til å gi slipp på meg så burde hun ikke ha noe i mot å se meg stå med tunga langt nede i halsen på andre jenter :p

 

Har gjort det før og da var det plutselig noe som gikk opp for henne. "jeg savner _det_"

og vips så hjalp dama jeg rota med i fylla meg til å få henne igjen ; D

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvor lenge dere var ilag, hvilket grunnlag det ble slutt, hvem som gjorde det slutt, hvor følsom hun er ovenfor deg og hvor følsom hun var i forholdet, hvor trofast hun var. Mange ting som spiller inn om det er respektløst. Hvis det var et relativt kort forhold og det var litt kjølig forhold, så er det vel rimelig greit å kysse foran henne. Men hvis du virkelig var glad i henne og hun i deg, så ville jeg prøvd å holde meg unna henne et halvt års tid før jeg offentlig begynner å plage henne, bare fordi jeg var glad i henne, såpass ville jeg gjort som en siste tjeneste. Men som sagt, hvis det bare var et "drittforhold" og dere nesten ikke fikk tid til å bli glad i hverandre, så kjør på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...