Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er du rumpe eller puppe-person?

Liker du pupper eller rumper best?  

1 027 stemmer

1. 1. Liker du pupper eller rumper best?

• Pupper
      418
    • Rumpe
      552
    • Vet ikke/Ingen formening
      59

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Var usikker frem til nå, siden jeg liker begge egentlig, men etter en eksperiment i går, kom jeg fram til at jeg liker/tennes bedre av romper. Men hvorfor gå for en når man kan få begge?

8730479[/snapback]

Tør jeg spørre hvilket eksperiment det var du utførte?

Lenke til kommentar

Uten tvil rumpe. Helheten paa jenta har mye aa si, men har dem ikke bra rumpe, saa har dem rett og slett ikke mulighet paa meg. Det er meget viktig. Som andre nevnte, spiller ikke rolle om det saa er airport paa forsida, saa lenge ting paa baksiden er i fin stand.

Det verste er at jeg er helt serioes, jeg har valgt bort jenter med liten og flat rumpe selv om de har vaert ganske hyggelige jenter. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...