Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er du rumpe eller puppe-person?

Liker du pupper eller rumper best?  

1 027 stemmer

1. 1. Liker du pupper eller rumper best?

• Pupper
      418
    • Rumpe
      552
    • Vet ikke/Ingen formening
      59

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så absolutt en rumpe-person. Men for all del, forakter på langt nær pupper. Det er utrolig kos :love: .

Dog, det er noe med en strøken rumpe som gjør meg helt beruset. Forøvrig har kjæresten min verdens beste rumpe, slik at dere vet det!

Endret av Ladern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Rompe :wee:

Er som oftest rompa jeg ser på først, legger egentlig nesten ikke merke til puppene, med mindre de er ekstra store elns.

Lenke til kommentar
Rompe, helt klart.  ;)  Man kan ikke ha sex med pupper, men for all del! Fine pupper er også deilig.  :whistle:

8605887[/snapback]

kan man vel...

8605896[/snapback]

Det kan jeg skrive under på.

Heller puppesex enn rumpesex mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Rompe, helt klart.  ;)  Man kan ikke ha sex med pupper, men for all del! Fine pupper er også deilig.  :whistle:

8605887[/snapback]

kan man vel...

8605896[/snapback]

Det kan jeg skrive under på.

Heller puppesex enn rumpesex mener nå jeg.

8605905[/snapback]

Puppesex? Forklar?

Lenke til kommentar
Vel, bare for å krangle om meninger ( som er ustyrelig morsomt) hvor mange ganger har dere snudd deg etter en jente for å se på puppene vs for å se på rumpa?

8596506[/snapback]

Hvis du går forbi en, så pleier du å se fronten hennes, og er den fin, og jeg føler for å se mere, så serr jeg etter rumpa. stygt å glo slik at alle ser det vettu ;)

8596527[/snapback]

Jepp klassiker den! Gjør det selv jeg ... ;)

Syntes vel egentlig pupper er det fineste. Men begge deler er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Oh, en svær velformet jenterumpe er fantastisk (Ja, den kan faktisk være litt feit). Kombinert med en høvelig uskyldig tynn overdel som ikke skiller seg noe særlig ut, så er det perfekt :whistle:

Pupper, helt greie de, men jeg har faktisk aldri sett dem som mer enn bare jur, blir overhodet ikke tent av de :( . Føler meg kanskje litt unormal når det gjelder dette, noen flere som deler min oppfatning av pupper?

Endret av KingKoki
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...