kaken Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som spiller her? Tenkte jeg skulle ta ibruk 21 dagers trial som jeg fikk for litt siden, men avskyr å spille alene. Er det noen norske guilds på denne serveren nå for tiden? Har ikke spilt siden NGE/CU kom ut, startet i publish 5. heter "askeladden" ingame. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som spiller her? Tenkte jeg skulle ta ibruk 21 dagers trial som jeg fikk for litt siden, men avskyr å spille alene. Er det noen norske guilds på denne serveren nå for tiden? Har ikke spilt siden NGE/CU kom ut, startet i publish 5. heter "askeladden" ingame. 8595930[/snapback] Halla, Askeladden fra Vicous Vikings Beklager men jeg spiller ikke på Chimaera lenger. Anbefaler at du joiner Farstar isteden, der finner du meg hvertfall Det er desverre ikke noen nordiske guild opp å kjører lenger, jeg hadde den siste for havlt år siden så plutselig var alle inakitive... Server: Farstar Name: Lubben, Lubben-, Dubbe Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Eg speler på Chim serveren mitt navn er Sale Efagimo, når eg var på Farstar fekk eg følelsen av at den var nesten tom.. Men eg spelte no berre i nokre veker Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Ja det er noen på Farstar hehe... Har ikke endret seg noe særlig. Endret 16. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Moal Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg klarer ikke å fatte hvordan du holder ut... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Fortsatt det beste MMO spillet Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Til Age of Conan kjem ut, så er SWG det beste MMO spillet, så der er eg enig med deg Lubben, og om du lika og rollespille så er settingen perfekt Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Til Age of Conan kjem ut, så er SWG det beste MMO spillet, så der er eg enig med deg Lubben, og om du lika og rollespille så er settingen perfekt 8627139[/snapback] Ikke umulig det, men jeg kommer ikke til å slutte med SWG. Jeg må jo nesten prove AoC også. btw. Jeg håper at AoC dreper WoW samfunnet. Endret 17. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fortsatt det beste MMO spillet 8626422[/snapback] Oh yes, it is! Det aller beste! Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Vurderer å kjøpe SWG: Total Experience pakken sammen med en kompis. starte opp en Bounty Hunter kanskje. drit fete quest linjer innført me Rage of the Wookies pakken. den Relics of clone wars-et-eller-annet husker ikke helt, så kan man jo få en Eta-2 Actis-class light interceptor fra Ep.3! Endret 27. mai 2007 av kim_a Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Startet opp selv for noen dager tilbake. Holder til på eclipse serveren, men den er nokså død. Så har tenkt til å ta en transfer til farstar eller noe, hvor det er mye mer aktivitet. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som vet om man kan kjøpe en Firespray-31? http://starwars.wikia.com/wiki/Firespray-class_starship Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Yup. du får tak i Firespray i SWG. Btw. Det er bare hyggelig viss dere kommer til Farstar Chimaera har noe høyere pop, men jeg er ikke sikker på om det er like fett der som det er på Farstar, tross alt er jo jeg på farstar. Hmm... Jeg kunne kanskje ha fyrt opp ventrilo servern min viss det blir en del nordmenn. Jeg kjenner allerede en del fra før av. Endret 28. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Yup. du får tak i Firespray i SWG. Btw. Det er bare hyggelig viss dere kommer til Farstar Chimaera har noe høyere pop, men jeg er ikke sikker på om det er like fett der som det er på Farstar, tross alt er jo jeg på farstar. Hmm... Jeg kunne kanskje ha fyrt opp ventrilo servern min viss det blir en del nordmenn. Jeg kjenner allerede en del fra før av. 8724375[/snapback] Kommer snart en til over, nemlig meg Har tenkt til å flytte over til farstar om ikke lenge, så sleng gjerne ut ingame nicket ditt så kan vi kanskje slå av en prat =) Endret 28. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lubben, Lubben- er ingame nicket Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kommer vel til å ta i bruk Draco Antares eller Antares Draco som navn på charren, får vel med kompisn til Farstar siden jeg har hørt såpass mye om den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Da har jeg transfert til farstar, så langt har det vært gøy fant meg en gruppe i restuss istad, hvor vi eide! Sender deg sikkert en /tell i løpet av morgen dagen lubben om jeg ser deg online =) Edit: Jeg kaller meg Hibodro Noca ingame. Endret 28. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg transfert til farstar, så langt har det vært gøy fant meg en gruppe i restuss istad, hvor vi eide! Sender deg sikkert en /tell i løpet av morgen dagen lubben om jeg ser deg online =) Edit: Jeg kaller meg Hibodro Noca ingame. 8728279[/snapback] Kult Jeg kommer helt sikkert på etter 7 en gang, har så mye å gjøre i morra. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Litt artig å se guildet jeg var med i fremdeles har medlemmer (United Anarchy). Er de fremdeles overlegne i PvP? Hilsen eks-UA medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå