Gå til innhold

SWG - Europe-Chimaera

Anbefalte innlegg

Noen som spiller her? Tenkte jeg skulle ta ibruk 21 dagers trial som jeg fikk for litt siden, men avskyr å spille alene. Er det noen norske guilds på denne serveren nå for tiden? Har ikke spilt siden NGE/CU kom ut, startet i publish 5.

heter "askeladden" ingame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som spiller her? Tenkte jeg skulle ta ibruk 21 dagers trial som jeg fikk for litt siden, men avskyr å spille alene. Er det noen norske guilds på denne serveren nå for tiden? Har ikke spilt siden NGE/CU kom ut, startet i publish 5.

heter "askeladden" ingame.

8595930[/snapback]

Halla, Askeladden fra Vicous Vikings :)

Beklager men jeg spiller ikke på Chimaera lenger. Anbefaler at du joiner Farstar isteden, der finner du meg hvertfall :) Det er desverre ikke noen nordiske guild opp å kjører lenger, jeg hadde den siste for havlt år siden så plutselig var alle inakitive...

Server: Farstar

Name: Lubben, Lubben-, Dubbe

Lenke til kommentar
Til Age of Conan kjem ut, så er SWG det beste MMO spillet, så der er eg enig med deg Lubben, og om du lika og rollespille så er settingen perfekt :)

8627139[/snapback]

Ikke umulig det, men jeg kommer ikke til å slutte med SWG. Jeg må jo nesten prove AoC også.

btw. Jeg håper at AoC dreper WoW samfunnet.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vurderer å kjøpe SWG: Total Experience pakken sammen med en kompis. starte opp en Bounty Hunter kanskje. drit fete quest linjer innført me Rage of the Wookies pakken. den Relics of clone wars-et-eller-annet husker ikke helt, så kan man jo få en Eta-2 Actis-class light interceptor fra Ep.3!

Endret av kim_a
Lenke til kommentar

Yup. du får tak i Firespray i SWG.

Btw. Det er bare hyggelig viss dere kommer til Farstar :)

Chimaera har noe høyere pop, men jeg er ikke sikker på om det er like fett der som det er på Farstar, tross alt er jo jeg på farstar.

Hmm... Jeg kunne kanskje ha fyrt opp ventrilo servern min viss det blir en del nordmenn. Jeg kjenner allerede en del fra før av.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Yup. du får tak i Firespray i SWG.

Btw. Det er bare hyggelig viss dere kommer til Farstar :)

Chimaera har noe høyere pop, men jeg er ikke sikker på om det er like fett der som det er på Farstar, tross alt er jo jeg på farstar.

Hmm... Jeg kunne kanskje ha fyrt opp ventrilo servern min viss det blir en  del nordmenn. Jeg kjenner allerede en del fra før av.

8724375[/snapback]

Kommer snart en til over, nemlig meg :p

Har tenkt til å flytte over til farstar om ikke lenge, så sleng gjerne ut ingame nicket ditt så kan vi kanskje slå av en prat =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Da har jeg transfert til farstar, så langt har det vært gøy fant meg en gruppe i restuss istad, hvor vi eide!

Sender deg sikkert en /tell i løpet av morgen dagen lubben om jeg ser deg online =)

Edit: Jeg kaller meg Hibodro Noca ingame.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Da har jeg transfert til farstar, så langt har det vært gøy fant meg en gruppe i restuss istad, hvor vi eide!

Sender deg sikkert en /tell i løpet av morgen dagen lubben om jeg ser deg online =)

Edit: Jeg kaller meg Hibodro Noca ingame.

8728279[/snapback]

Kult :) Jeg kommer helt sikkert på etter 7 en gang, har så mye å gjøre i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...