iNeo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Jeg starter missionet med at jeg blir kjørt og "breefet" på veien til en bru, jeg skal plante "Satel charges" under den brua. Men hvor skal jeg plante de? Har prøvd over alt, og enda ikke sprengt brua! Enten så kommer de før jeg har planta alle eller så planter jeg bare en og løper til "hide" plassen. Kan noen hjelpe meg! Det går bare ikke! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Jeg starter missionet med at jeg blir kjørt og "breefet" på veien til en bru, jeg skal plante "Satel charges" under den brua. Men hvor skal jeg plante de? Har prøvd over alt, og enda ikke sprengt brua! Enten så kommer de før jeg har planta alle eller så planter jeg bare en og løper til "hide" plassen. Kan noen hjelpe meg! Det går bare ikke! 8595707[/snapback] Ikke plant dem under brua, men heller oppå brua. Plant 2 eller 1 der brua starter, gå litt ut på brua og finn en en strek som går over(ikke så lett å se), plant 1 eller 2 der også, og en midt på brua, altså i mellom de bombene du nå har lagt ut. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg planta alle midt under brua, vannet. Der det er så grunt at du kan stå oppreist. Funket fint her. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Men storma ikke konvoien før dere ble færdig med å plante? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nei, etter jeg hadde plantet så gikk jeg langs strandlinjen helt til jeg stod rett overfor den "trappeoppgangen" til hide plassen og sprang for fult, rett opp mot den. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Klarte det nå, men det var på håret.. Jaja har kommet til en nattbane nå som jeg må bruke nightvisions som er så bugga at jeg ikke får den på. Har nightvision i inventory, trykker N men like vell klarer jeg ikke å få det på, har ikke unbinda i options heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå