g@bb@ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det jeg mener med emne er at min vakre kjerest ikke liker sin egen kropp. Dette er jo selvfølgelig er vanlig problem at ikke alle er 100% fornøyd med kroppen, men jeg syns bare det strekker seg litt langt av og til. Som å ikke ville kle av seg i fullt lys på badet og ikke vil stå naken på rommet for eksempel. Hvordan kan man for jenter til å innse at de har en nydelig kropp og ikke burde være redde for å vise den frem? Kanskje ikke til alle, men ihvertfall til kjeresten sin. Jeg sier jo selvfølgelig hver dag at hun har en kropp jeg elsker og at den er nydelig. Men det virker ikke som om hun på en måte tar det til seg. Ikke det at hun ikke hører, men hun er alikevel litt "redd" for å stå naken. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Gjelder i grunn ikke bare jenter, men alle. Kroppsidealet i dag er helt forferdelig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skryt litt av henne, ikke noe som kan tolkes ironisk da Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Gjør jo det. Men det virker ikke som om hun på en måte tar det til seg. Hun svarer jo og rødmer litt. Men det er liksom det eneste. Vil så gjerne at hun skal kunne være komfortabel med sin egen kropp. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men fortsett med å gi komplimenter. Jeg tror det er det eneste som nytter, gjenta beskjeden om og om og om igjen.. Men ikke mas og ikke overdriv. Du trenger ikke si noe hvert kvarter hver dag, liksom.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ta en kveld alene dere to, hjemme. Stikk på polet og handle inn masse drikkevarer, så drikker dere dere full. Og når dere er godt i rusen, kan dere kose litt og sånn, så kler du av henne. Så spør du henne hvilken kroppsdel, eller hvor på kroppen hun synes hun er stygg, og når hun sier det, så kysser du henne på den delen. Og så spør du om det er noen andre deler som hun synes er stygg, så kysser du alle delene hun sier er stygge. Tips til deg i edru tilstand: Når hun klager og syter, så si "Javel" og så går du derifra i protest, du skal ikke godta den nedlatende holdningen hennes, selv om det kan se ut som hun trenger idéer eller hjelp, så er det faktisk DU som blir offeret av det der. Gå som sagt i protest, ikke aksepter det der. Det er en FORUTSETNING at du liker henne som hun er, så du skal ikke behøve å gi henne ekstra komplimenter, jeg tror ikke komplimenter løser noenting. Ikke misforstå, komplimenter skal ikke stoppe, men komplimenter i hytt og pine er en uting. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ta en kveld alene dere to, hjemme. Stikk på polet og handle inn masse drikkevarer, så drikker dere dere full. Og når dere er godt i rusen, kan dere kose litt og sånn, så kler du av henne. Så spør du henne hvilken kroppsdel, eller hvor på kroppen hun synes hun er stygg, og når hun sier det, så kysser du henne på den delen. Og så spør du om det er noen andre deler som hun synes er stygg, så kysser du alle delene hun sier er stygge. 8597765[/snapback] Hørtes ut som en ålreit idé, tillitsbyggende.. Men hvorfor skal de drikke seg fulle først? Ville ikke fremprovosert noen klage heller, men heller kysset nevnte kroppsdel spontant når kommentaren kom. Såfremt det passer da, litt teit å begynne kysse folk på magen hvis de sitter på bussen. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Å sitte å si: dæven se så deilig ho var, se på den dama der, wow ho var sexy osv osv når du ser filmer feks kan være greit å la være. Jenter sammenligner seg selv med andre kvinner, og har de dårlig selvtillit hjelper det lite hvis kjæresten sitter å sikler på andre om det så er på film eller har modeller lagret som bakgrunn på pcen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Å sitte å si: dæven se så deilig ho var, se på den dama der, wow ho var sexy osv osv når du ser filmer feks kan være greit å la være. Jenter sammenligner seg selv med andre kvinner, og har de dårlig selvtillit hjelper det lite hvis kjæresten sitter å sikler på andre om det så er på film eller har modeller lagret som bakgrunn på pcen. 8598760[/snapback] Vel jeg har ikke noen andre enn min kjæreste som bakgrunn faktisk. Jeg sikkler heller ikke etter andre ejnter. Jeg vil kun ha ehnne. Jeg håper ihvertfall hun kan forstå at hun har en nydelig kropp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De fleste jenter vil alltid ha kroppskomplekser til en viss grad. Men fortell hun ofte at du syntes hun er fin som hun er. Til slutt vil hun forhåpentligvis føle seg komfortabel naken med deg. Ikke at det nødvendigvis betyr at hun liker seg selv. Jenter kan bruke lang tid på sånt. Bare ikke press hun til å valse rundt naken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå