MrL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Når jeg starter windows, eller trykker på windows sidepanel kommer det ikke. Ingenting skjer. Har plutselig skjedd nå, vet ikke hvorfor. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prøv å dobbeltklikke direkte på .exe-fila. Den finner du her: C:\Program Files\Windows Sidebar\Sidebar.exe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Prøv å dobbeltklikke direkte på .exe-fila. Den finner du her: C:\Program Files\Windows Sidebar\Sidebar.exe 8597269[/snapback] Har prøvd det og, men ingenting skjer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har ingen en løsning på dette? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har du sjekket om "sidebar.exe" prosessen kjører i taskmanager? Har vert borti det et par ganger med både winamp og msn, prosessen kjører men programmet er ikke synlig så du må avslutte prosessen og starte programmet på nytt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Har du sjekket om "sidebar.exe" prosessen kjører i taskmanager? Har vert borti det et par ganger med både winamp og msn, prosessen kjører men programmet er ikke synlig så du må avslutte prosessen og starte programmet på nytt. 8650629[/snapback] Det kjører ikke nei. Skjønner ikke helt hva som er problemet jeg ass, vurderer å formatere Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kommer du innpå "Sidebar properties" da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Kommer du innpå "Sidebar properties" da? 8650727[/snapback] Ja den kommer jeg inn på. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sjekk Event loggene om det står noen feilmeldinger der Du finner den i datamaskin behandling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå