Gå til innhold

Hva har Valebrokk gjort med TV2?

Dotten

Anbefalte innlegg

Greit nok, har et ok inntrykk av Valebrokk, fyren er morsom og har forretningssans. Men alvorlig talt. I begynnelsen var TV2 en frisk pust angående film og tv-serier. Nå er det kun repriser på søndagskveldene og null fornying på tv-seriefronten. Hva vil skje den dag bl.a. "friends" ikke lages mer. Hva vil vi få da?

"Skremmende" å se at NRK er tilbake i førersetet med filmer av nyere dato og nye gode serier som "3.watch", "Sopranos", "West Wing" og "The Agency". Har alltid likt TV2, var godt å få et alternativ til NRK, men

nå må jeg ærlig talt innrømme at NRK er en bedre kanal. TV2 er snart nede på TVNorge nivå.....

Nedgangstidene startet det øyeblikket TV2 ledelsen ansatte en med forretningssans som konsernsjef. Pengene styrer alt og det er vistnok ikke aktuelt å kjøpe inn nye gode filmer/serier pga høy pris. Er nesten som om jeg er takknemlig for TV-lisensen. Men bare nesten....

Har TV2 i det hele tatt vist en storfilm som er mindre enn 7 år gammel i det siste?

Måtte bare få det ut ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok, har et ok inntrykk av Valebrokk, fyren er morsom og har forretningssans. Men alvorlig talt. I begynnelsen var TV2 en frisk pust angående film og tv-serier. Nå er det kun repriser på søndagskveldene og null fornying på tv-seriefronten. Hva vil skje den dag bl.a. "friends" ikke lages mer. Hva vil vi få da?

"Skremmende" å se at NRK er tilbake i førersetet med filmer av nyere dato og nye gode serier som "3.watch", "Sopranos", "West Wing" og "The Agency". Har alltid likt TV2, var godt å få et alternativ til NRK, men

nå må jeg ærlig talt innrømme at NRK er en bedre kanal. TV2 er snart nede på TVNorge nivå.....

Nedgangstidene startet det øyeblikket TV2 ledelsen ansatte en med forretningssans som konsernsjef. Pengene styrer alt og det er vistnok ikke aktuelt å kjøpe inn nye gode filmer/serier pga høy pris. Er nesten som om jeg er takknemlig for TV-lisensen. Men bare nesten....

Har TV2 i det hele tatt vist en storfilm som er mindre enn 7 år gammel i det siste?

Måtte bare få det ut ;)

må rette deg der... det er tv2 som sender The Agency og ikke nrk... :wink:

Lenke til kommentar

Måtte bare få det ut ;)

må rette deg der... det er tv2 som sender The Agency og ikke nrk... :wink:

Neimen, det var litt av en blemme fra min side ;)

Kanskje det enda finnes håp :roll:

Lenke til kommentar
Må vel si meg enig. Leve DivX ;)

Men det blir litt i meste laget enkelte ganger når jeg har 2-3 filmer jeg ønsker¨å laste ned samtidig som 3-4 serier. Har bar 384 kb/s :roll:

få deg større linje? angrer ikke en dag på at jeg oppgraderte.. :)

Kanskje det, men så har jeg andre ting å bruke pengene på. Hvis bare dette idiotiske brettslaget kunne koble seg på BKK sitt nett....

Jaja, lærer nå tålmodighet ;)

Lenke til kommentar

Men det blir litt i meste laget enkelte ganger når jeg har 2-3 filmer jeg ønsker¨å laste ned samtidig som 3-4 serier. Har bar 384 kb/s :roll:

Kanskje det, men så har jeg andre ting å bruke pengene på. Hvis bare dette idiotiske brettslaget kunne koble seg på BKK sitt nett....

har 1024x256 jeg.. og jeg syns fortsatt det er for treigt.. gleder meg til den dagen i 2049 som man kan koble seg opp med 10mbit eller mer og det er å betrakte som TREGT!

Lenke til kommentar

Tja er vel bare snakk om penger og hvor mye du er villige til å betale pr måned, Eller tar er feil dotten?

Lenke til kommentar

Har kabel tv men synes at tv fort blir kjedelig. Skal kjøpe digital parabol som koster 8000kr og som kan ta 3000kanaler. Det kule med den at du søker etter f.eks boksing og den vil lete etter alle kanaler som viser boksing. Gleder meg. Gratis tar den inn 400tv kanaler og med kort enda flere.

Lenke til kommentar

Tja er vel bare snakk om penger og hvor mye du er villige til å betale pr måned, Eller tar er feil dotten?

Du har delvis rett. For den preisen jeg betaler for min 384kb/s linje hos Telenor kunne jeg fått en 2mb/s linje hos BKK....

Lenke til kommentar
ikke mye skal jeg si deg!
wow. det var virkelig innsiktsfullt.. :)

jeg syns foresten krig er fælt! noen som er enige i det?

ircok305.. hva med å argumentere litt? og legge med HVORFOR du syns det du syns? har sett postene dine nå idag.. og det er tydelig at du ikke legger mye omtanke for hva du skriver.

Lenke til kommentar
TV 2 har kjøpt inn Ringenes Herre - Ringens brorskap, men har ikke lov til å vise den før om ett par år.

Så NOE kan vi glede oss til da :-)

Serriøst? OMFG! :D

Ellers så gikk kvaliteten på tv2 i bånd da de sluttet å sende MASH, cheers og Seinfield. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...