Gå til innhold

CPU, RAM, HK og GPU for under 5000,- ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt gamle AGP-skjermkort røyk for litt siden så jeg tenkte derfor å oppgradere PC'n istedenfor å holde liv i en eldrende plattform. Derfor hadde jeg tenkt meg å oppgradere hoved-bestanddelene i PC'n. Core 2 Duo, 2GB ram og muligens en GPU som kan folde

Har ikke fulgt med på hva som foregår, så nå trenger jeg hjelp til å sette sammen en handlekurv til under 5000. Noe som bør bytter/er overkill?:

EDIT:

Foreløpig kurv

(Kunne også tenkt meg å selge det som blir til overs etter oppgraderingen:

AMD Athlon XP 2500+ "garantert" klokk: 2,2 GHz

1 GB PC3200 DDR1

ABIT NF7-S 2.0

Får man noe for det nå om dagen?)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, så har jeg ikk følgt med så mye i det siste.

Hva mente du med at jeg ikke trengte det hovedkortet? DU tenkte kanskje på AGP-porten? La ikke merke til den. Så mest på prisen jeg :p

staljin: fin handlekurv det der :thumbup:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Vil helst ikke ha noe dobbel-kort nei :thumbup: . Kjellthore "leder" så langt med handlekurven sin. DX10-støtter var ikke så gærnt å få til heller. Jaggu bra jeg spurte her før jeg rota det til og kjøpte kurven min. Hadde blitt skuffa da ja :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

dx10 er vell egentlig helt ubruklig om du ikke skal ha visa noen gang.. men korta er veldig raske og gode.. skulle jeg hatt ett billig skjermkort som er godt ville jeg valgt x1950pro, bruker det selv. og det er ikke noe å utsette på det.. det støyer ikke mye heller.. da jeg bruker programvare som kan stille på vifta etter tempen.. ati tray tools.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...