Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hei. Mitt gamle AGP-skjermkort røyk for litt siden så jeg tenkte derfor å oppgradere PC'n istedenfor å holde liv i en eldrende plattform. Derfor hadde jeg tenkt meg å oppgradere hoved-bestanddelene i PC'n. Core 2 Duo, 2GB ram og muligens en GPU som kan folde Har ikke fulgt med på hva som foregår, så nå trenger jeg hjelp til å sette sammen en handlekurv til under 5000. Noe som bør bytter/er overkill?: EDIT: Foreløpig kurv (Kunne også tenkt meg å selge det som blir til overs etter oppgraderingen: AMD Athlon XP 2500+ "garantert" klokk: 2,2 GHz 1 GB PC3200 DDR1 ABIT NF7-S 2.0 Får man noe for det nå om dagen?) Endret 12. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
staljin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, Her er mitt forslag, definitivt mest for penga, hvis du vil klokke en del den Core2DUO. Handlevogn. staljin Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) hei tordenflesk.. du trenger vell ikke det hovedkortet om du ikke skal bruke noen av de eldere delene dine.. da finnes det bedre alternativer, f.eks. nvidia 650i eller p965 chipsett. =) Lykke til! edit: la til handlevogn https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47173 Endret 12. mai 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Som sagt, så har jeg ikk følgt med så mye i det siste. Hva mente du med at jeg ikke trengte det hovedkortet? DU tenkte kanskje på AGP-porten? La ikke merke til den. Så mest på prisen jeg staljin: fin handlekurv det der Endret 12. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 https://prisguiden.no/product.php?product_id=46004 hovedkortet du fant deg har støtte for ddr1 og 2 og har agp port og pci-e 16x port... jeg vet ikke om det er klokkevenlig.. men jeg har dorlige erfaringer fra via chippsett så jeg holder meg bare vekk fra det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Vil helst ikke ha noe dobbel-kort nei . Kjellthore "leder" så langt med handlekurven sin. DX10-støtter var ikke så gærnt å få til heller. Jaggu bra jeg spurte her før jeg rota det til og kjøpte kurven min. Hadde blitt skuffa da ja Endret 12. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
staljin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, Abit IB9 og Crucial RAM er ett av de beste billig overklokkings kombinasjoner. Du kan kjøpe Abit IB9 som demovare på Komplet for ca halve prisen. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 dx10 er vell egentlig helt ubruklig om du ikke skal ha visa noen gang.. men korta er veldig raske og gode.. skulle jeg hatt ett billig skjermkort som er godt ville jeg valgt x1950pro, bruker det selv. og det er ikke noe å utsette på det.. det støyer ikke mye heller.. da jeg bruker programvare som kan stille på vifta etter tempen.. ati tray tools. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kunne tenkt meg et 1950 ja. Er glad i folding, så mulig jeg velger det isteden. Skal jaggu ta å klatre litt oppover i HW-laget ja Hva med det jeg kunne tenkt meg å selge? Endret 12. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe.. Virker jo ut som om det er folding som er målet ditt.. Kvifor ikkje kjøpe ein PS3 då? Då kan du klatre til du blir grønn.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe.. Virker jo ut som om det er folding som er målet ditt.. Kvifor ikkje kjøpe ein PS3 då? Då kan du klatre til du blir grønn.. Har lyst til å spille litt også, så da er ikke PS3 noe særlig Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 du får ivertfall 1000kr for det gamle utsyret ditt.. kansje mer, hvis du er talmodig med salget. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Var noe rundt der jeg hade tenkt meg, så det passer meg perfekt. Er jeg heldig få jeg noen som er ute etter lit ""old school" klokking på kroken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå