Gå til innhold

merker man noe med rusbrus? med tanke på alkohol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter min mening er det ikke særlig maskulint å sitte å bøtte i deg øl hvis du faktisk ikke liket det , men du drikker det isteden for såkaldt "jentebrus" for nettop å ikke bli mobba.

Først DA lukter jeg usikker :p

8686057[/snapback]

Helt enig. Uhyre lite maskulint å se gutter som slurper i seg tuborg bare for å " drikke".. En jeg møtte for en stund siden satte fra seg " halvfulle" øl flasker rundt om kring. Han drakk en halv pils, satte den fra seg og åpna en ny en. Hvis du ikke fulgte spes med så det ut som han drikker six pack på six pack med pils :p

Må bare si at jeg ikke fulgte spesielt med på han, men la merke til det! :!:

8686161[/snapback]

Haha høres ut som kompissen min første gang han drakk! Han smakte på øl, så han halveis brakk seg xD så påsto han at det var godt og lot ølet sitt stå igjen i gresset når vi stakk.

Lenke til kommentar

Slår ikke hva jeg så :!:

Så 3 svensker ( av alle ting :S ) som gikk bortover på gata ved siden av meg med klirrende poser, sikkert på vei til en fest.

Han ene karen tok en stor slurk av ølen hans for så å spytte det ut når ikke kompisene så det :D

Dette gjentok han til han var "ferdig" med ølen.

Blir så lei meg når jeg ser sånt.

Disse gutta var rundt 18 gamle...

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slår ikke hva jeg så :!:

Så 3 svensker ( av alle ting :S ) som gikk bortover på gata ved siden av meg med klirrende poser, sikkert på vei til en fest.

Han ene karen tok en stor slurk av ølen hans for så å spytte det ut når ikke kompisene så det  :D

Dette gjentok han til han var "ferdig" med ølen.

Blir så lei meg når jeg ser sånt.

Disse gutta var rundt 18 gamle...

8686238[/snapback]

:!:

Snakker om tullinger ja! I sverrige tror jeg ikke de selger rusburs i butikkene, noe som sikkert iriterer han Fyren noe veldig!

Lenke til kommentar
Snakker om tullinger ja! I sverrige tror jeg ikke de selger rusburs i butikkene, noe som sikkert iriterer han Fyren noe veldig!

Hahaha det var i Norge :p

8686301[/snapback]

Aha :p

Hvordan rusbrus liker folket da?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...