Gå til innhold

merker man noe med rusbrus? med tanke på alkohol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smirnoff Ice er dame drink! Menn drikker Øl! :p Koster mindre også

8649106[/snapback]

Som om jeg skulle ha sagt det selv :)

Men skjønner jo så klart at alle ikke liker smaken av øl og da er jo rusburs en bra form for alkohol. Alkohol er Alkohol og man blir så klart full på rusburs om man drikker nok. Må bare få si en ting til, finnes andre merker en Sminof ice... Syntes Vikingfjord Apple er ganske grei jeg, men foretrekker å drikke øl :love:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Smirnoff Ice er dame drink! Menn drikker Øl! :p Koster mindre også

8649106[/snapback]

Som om jeg skulle ha sagt det selv :)

Men skjønner jo så klart at alle ikke liker smaken av øl og da er jo rusburs en bra form for alkohol. Alkohol er Alkohol og man blir så klart full på rusburs om man drikker nok. Må bare få si en ting til, finnes andre merker en Sminof ice... Syntes Vikingfjord Apple er ganske grei jeg, men foretrekker å drikke øl :love:

8682388[/snapback]

Altså Øl er ikke alltid lett å få ned for folk fra 15-17 som bestemmer seg helt plutselig å bli rabiat.

Om folk foretrekker Rusbrus foran Øl skjønner jeg det godt, sånn var jeg før også :) Drikk det du liker, men om du tar med Rusbrus på Vors og er mann...da blir du garantert mobba :p

Lenke til kommentar

En ting jeg har lagt merke til som egentlig sikkert bare er tull er at mange av de Gutta som drikker Rusbrus er en smule mer " feminime" en oss andre.. når det gjelder klær, væremåte osv... Kan det ha en sammenheng:p

Lenke til kommentar
En ting jeg har lagt merke til som egentlig sikkert bare er tull er at mange av de Gutta som drikker Rusbrus er en smule mer " feminime" en oss andre.. når det gjelder klær, væremåte osv... Kan det ha en sammenheng:p

8682457[/snapback]

Vurderte å nevne det også. men med tanke på at jeg ikke liker å ha prosent på advarslene mine så lar jeg være xD

Lenke til kommentar

Altså da er ikke jeg den eneste som har lagt merke til det :p

Har ikke brutt noen rettningslinjer ved å skrive det, så får jeg advarsel har jeg krav på å forklare meg! Må da få utale seg om ting man legger merke til.. :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

OffT:

Jeg vil nå si til alle som begrunner det med å ikke drikke rusbrus fordi det er for dyrt, at DE har et alkoholproblem.

Hører om de som som drar til Sverige å kjøper masse sprit og dritt fordi det er så dyrt. Syter på at Norge er så dyrt.

Aldri har vel Ola Nordmann handla så mye daglivarer på bensinstasjoner og drukket alkohol. Og aldri har vel mat vært så billig i forhold til lønningsnivået.

Det har en sammenheng.

Blir så j***** irritert når folk klager over at det er så dyrt.

Jeg selv kan godt bruke 500-1000 på by'n når jeg skal kose meg skikkelig. Dette synes jeg er helt greit og angrer heller ikke stort på det i etterkant, men det blir noe helt annet hvis man skal gjenta dette hver eneste helg og kanskje flere ganger i helgen.

Hvor mange studenter er det ikke som drar ut på et eller annet studentsamfunn både på onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag og enkelte også mandag.

De som også måtte mene at rusbrus er for damer/jenter eller gutter som er homo eller er veldig femenine burde kanskje ta en titt på flaske neste gang å se på hva som faktisk flaska inneholder. Det er faktisk ikke noe annet enn Smirnoff Vodka og litt citrus smak med kullsyre.

Hvis en skal kalle dette jentedrikk så får en jammen i meg kalle de som faktisk blander vodka med fanta exotic eller liknende for jenter også.

OnT:

Som du ser på flaska inneholder en rusbrus Smirnoff Ice den samme alkoholprosenten som en øl.

Dette vil da si at du skal bli like fort full når du drikker rusbrus som om du skulle drikke øl.

Endret av el-thorre
Lenke til kommentar

OffT:

Jeg vil nå si til alle som begrunner det med å ikke drikke rusbrus fordi det er for dyrt, at DE har et alkoholproblem.

Hører om de som som drar til Sverige å kjøper masse sprit og dritt fordi det er så dyrt. Syter på at Norge er så dyrt.

Aldri har vel Ola Nordmann handla så mye daglivarer på bensinstasjoner og drukket alkohol. Og aldri har vel mat vært så billig i forhold til lønningsnivået.

Det har en sammenheng.

Jeg selv kan godt bruke 500-1000 på by'n når jeg skal kose meg skikkelig. Dette synes jeg er helt greit og angrer heller ikke stort på det i etterkant, men det blir noe helt annet hvis man skal gjenta dette hver eneste helg og kanskje flere ganger i helgen.

Hvor mange studenter er det ikke som drar ut på et eller annet studentsamfunn både på onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag og enkelte også mandag.

De som også måtte mene at rusbrus er for damer/jenter eller gutter som er homo eller er veldig femenine burde kanskje ta en titt på flaske neste gang å se på hva som faktisk flaska inneholder. Det er faktisk ikke noe annet enn Smirnoff Vodka og litt citrus smak med kullsyre.

Hvis en skal kalle dette jentedrikk så får en jammen i meg kalle de som faktisk blander vodka med fanta exotic eller liknende for jenter også.

OnT:

Som du ser på flaska inneholder en rusbrus Smirnoff Ice den samme alkoholprosenten som en øl.

Dette vil da si at du skal bli like fort full når du drikker rusbrus som om du skulle drikke øl.

8682811[/snapback]

Drikker du mye Rusbrus? :p

Lenke til kommentar
OffT:

Det har en sammenheng.

OnT:

8682811[/snapback]

Drikker du mye Rusbrus? :p

8683194[/snapback]

Hehe, tok meg der...ja jeg gjør faktisk det. Drikker også likør bare for å komme helt ut av skapet her :p

Ingenting er bedre enn en rolig kveld foran pcen med en skvulp St. Halvard ved siden av meg.

Endret av el-thorre
Lenke til kommentar

8682457[/snapback]

Eller de "macho" er redd for å virke feminie så de drikker øl? Uansett drikk det liker best.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt eller ment at rusbrus er en jentedrikk. Liker det selv og hender jeg kjøper meg en 4-pack sammen med pilsen.. Det jeg mente var at jeg har lagt merke til at mange av gutta som kjøper seg det " her ute" erlitt feminime.. Mulig det bare er meg det er noe galt med, eller at det er et spesielt tilfelle her jeg bor!

Folk må få drikke det de vil. Min personelige meniner er at Øl har en generelt mye bedre smak en rusburs/ vanlig brus... Når det gjelder rusburs så syntes jeg at Vikingfjord Eple er ganske god!( har dog ikke smakt så mange typer)

Mr.Nauz :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Etter min mening er det ikke særlig maskulint å sitte å bøtte i deg øl hvis du faktisk ikke liket det , men du drikker det isteden for såkaldt "jentebrus" for nettop å ikke bli mobba.

Først DA lukter jeg usikker :p

8686057[/snapback]

Ja, men dette var ikke tilfeldet mitt da xD Jeg skulle bare ha noe som var lett å få ned der og da..

Var valget mellom varm tuborg eller iskald smirnoff ;)

Lenke til kommentar
Etter min mening er det ikke særlig maskulint å sitte å bøtte i deg øl hvis du faktisk ikke liket det , men du drikker det isteden for såkaldt "jentebrus" for nettop å ikke bli mobba.

Først DA lukter jeg usikker :p

8686057[/snapback]

Helt enig. Uhyre lite maskulint å se gutter som slurper i seg tuborg bare for å " drikke".. En jeg møtte for en stund siden satte fra seg " halvfulle" øl flasker rundt om kring. Han drakk en halv pils, satte den fra seg og åpna en ny en. Hvis du ikke fulgte spes med så det ut som om han drakk six pack på six pack med pils :p

Må bare si at jeg ikke fulgte spesielt med på han, men la merke til det! :!:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...