Singh tha king Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har vanligvis bare drukket bacardi blandet med sprite, men hadde ikke tid til å kjøpe det i dag. Så jeg gikk inn for å kjøpe 8 rusbrus (smirnoff). Vil jeg merke noe? Eventuelt bli full? Skal nok ikke drikke alle... men kanskje 4,5 eller 6 stk. I dag har kameraten min bursdag, så det skal feires! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvis det er 0,33 per rusbrus så blir jo det ca 2 og en halv liter rusbrus. Vet ikke hvor mye du tåler men du kommer ikke til å bli kake av dette. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du kjenner at du har drukket, men du blir som Dynejonas over her har sagt, ikke kake av det. Rusbrus er veldig søtt da, så hvis du drikker en 5-6 stykk, så merker du lett at du har drukket mye sukkerholdig drikke. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er ikke alkoholinholdet noe av det samme som i ØL? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) hmm... jeg drakk 3xrusbrus (0,33l) + 0.5l øl ( ) og 1xglass med bacardi. Da var jeg passe borte. Det er 0.33l foresten.... Vil ikke merke noe spess? =/ kosta meg 200,- :S jo vil tro det, alkoholinnholdet er på 4.7% Får vel satse på å drikke det greit fort? For å merke litt? i løpet av 1.5 time kanskje? Endret 12. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Altså, du vil selvfølgelig merke at du drikker det. Alkoholprosenten er vel ca. den samme som i øl, men du bør ikke satse på at du blir drita av det, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hvis du vil bli helt borte så må du bare drikke i vei så fort du klarer, og det kan være en ide å ikke ha spist så mye par-tre-fire timer før du skal drikke. Det er ikke sikkert du blir full av det, men du kommer til å bli mest full av det du har. Søte drikker tas fortere opp i blodet enn andre så du kan kansje merke det fortere enn med øl. Endret 12. mai 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Joda du merker nok det, men noen blir jo dritkvalme av rusbrus etter en to-tre stk. har vel noe med at det er så søtt å gjøre. Kan vel alltids bytte til deg øl, cider og sånn også da... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er ganske lurt faktisk. Det er en del som ikke liker Øl som gjerne bytter en rusbrus mot to øl! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Øl drikker jeg dessverre bare i nødtilfeller... Får vel bare satse på å passe de andre da =/ men men Man blir mer full på tom mage? Funker foresten dårlig...vi skal grille først, så jeg vil nok merke det enda mindre...(?) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jepp. Men jeg vil uansett ikke annbefale å drikke rusbrus for å bli full, enda mindre gjøre det på tom mage. Du vil bli kvalm som fy, tro meg. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 takk for råd! Kommer nok ikke til å ha tom mage... Håper bare nå at kameraten min tar med en flaske sprit....så jeg eventuelt kan bytte litt.. (problemet er vel at jeg gav han den flasken i bursdag gave). Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kjenner mange som blir fint full på 8 rusbrus. Kjenner også mange som ikke blir det. Så ja; kommer an på hvor mye du tåler. Selv syns jeg 12 øl er fint for en kveld. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hmm... jeg drakk 3xrusbrus (0,33l) + 0.5l øl ( ) og 1xglass med bacardi. Da var jeg passe borte. 8595331[/snapback] Hvis du ble "passe borte" på det der, så har du ikke spesielt høy tålegrense, så da skal du nok klare å ha det gøy med 8 rusbrus. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 YES! En glad melding! For ikke så lenge sida drakk jeg 5xglass med bacardi. Da var jeg helt borte! Det var digg! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du vil kjenne disse altså, bare å drikke fort som faen det Det er uansett mye bedre å være godt brisen (som du forhåpentligvis vil være av disse), enn å være helt kanon når det gjelder å dra damer. Så der har du en stor fordel. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du vil kjenne disse altså, bare å drikke fort som faen det Det er uansett mye bedre å være godt brisen (som du forhåpentligvis vil være av disse), enn å være helt kanon når det gjelder å dra damer. Så der har du en stor fordel. 8596427[/snapback] Damer schmamer. Drikk, drikk, dikk! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 har vært borte i folk som har blit kanon etter 2 men sån som jeg merker ikke det noe spesielt Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 drakk de 4 første sakte....(dessverre), men da vi dro ut drakk jeg to stk. med en gang! Merka faktisk litt, ble bare litt brisen, men funka for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå