Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser fint ut. Hvordan kjører pc'n?

De CClenaer finner med 'Saker' skal du reparer. Du blir spurt om å ta backup, men det kan du hoppe over. Kjør 'Saker' flere ganger, til det ikke finner flere feil.

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du er ferdig med å kjøre CCleaner, sjekker du om pc'n trenger en diskdefragmentering:

Tilbehør -> systemverktøy -> diskdefragmentering.

Ut over dette kan du sjekke om det er noen systemfile som er i ulage. Det gjør du ved å gå til Start -> Kjør,

Skriv: sfc /scannow (mellomrom mellom sfc og / )

Mulig du trenger winXP-cd'n.

Lenke til kommentar
Når du er ferdig med å kjøre CCleaner, sjekker du om pc'n trenger en diskdefragmentering:

Tilbehør -> systemverktøy -> diskdefragmentering.

Ut over dette kan du sjekke om det er noen systemfile som er i ulage. Det gjør du ved å gå til Start -> Kjør,

Skriv: sfc /scannow (mellomrom mellom sfc og / )

Mulig du trenger winXP-cd'n.

8597769[/snapback]

jeg har ikke noen cd..

Lenke til kommentar
Kontrollpanel -> Innstillinger for region og språk.

Velg arkfanen Språk -> Detaljer.

Der velger du type språk på bla. tastatur.

8597879[/snapback]

tusen milliarder dilliarder trilliardet takk mange koser til deg min vennn.....ååååååøøøøøøøøøææææææææææææ

Lenke til kommentar

:)

Sjekk nå om du trenger en diskdefragmentering

Hvis tregheten fortsetter, bør du nok se om du ikke kan få lånt deg en winXP cd slik at du får kjørt sfc.

Loggene dine er så langt jeg kan se fine, så du skal ikke ha mer av de infeksjonene du hadde.

-Og husk dette med å 'nullstille' systemgjenopprettingen.

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Diskdefragmentering pakker sammen filene på en hensiktmessig måte slik at ikke harddisken må lete og finne filer som 'hører' sammen, på forskjellige plasser på HD. Dette gjør at pc blir raskere.

Om dette ikke var aktuelt, og pc fortsatt er treg...., så ville jeg ha prøvd sfc. Men til det kan det hende at du trenger XP-cd'n. Du kan jo sjekke om det går å kjøre det allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...