Gjest Yoshi Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Heisann. Fant en god pris på disse hodetelefonene, men søkte litt etter erfaringer og tester og fant stort sett kun positive tilbakemeldinger, men den eneste testen som ikke var brukererfaring under andre nettsteder, klagde på ergonomien og at den harde plasten gnagde seg inn i ørene. Selv sier Creative: "Ergonomic design Lightweight and extremely comfortable, the Creative Wireless Headphones SL3100 is designed for use at home or on the road." Lyden er visst god og alt annet ser ut til å være fint for en gjennomsnittelig bruker (selv om kontrollene på hodesettet kun fungerer med Creative-spiller...), så da undres jeg om ikke noen som har disse hodetelefonene har noen innspill før jeg kjøper dem? På forhånd takk. Lenker: Creatives informasjon. SL3100 i prisguiden Erfaringer på Amazon.com Test på goodgearguide.com Test i VG 02.12.2006 Endret 12. mai 2007 av Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 sef sier creative det, ikke noe smart å skrive "not very ergonomic" uansett, så kommer det nok an på om du bokstavelig talt er tjukk i huet, men skal nok ikke se bort fra at du kjenner at du har på de der nei Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg har halvlangt, nokså tjukt, men glatt hår. Hvordan er det egentlig å bruke backphones da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har halvlangt, nokså tjukt, men glatt hår. Hvordan er det egentlig å bruke backphones da? 8597988[/snapback] Kan bli trangt... to andre ting som eer typisk med slike; setter du deg tilbake i en stol etc så skyver du de av, og ofte sitter de lett på ørene så veldig mye bakgrunnsstøy høres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå