Gå til innhold

Splinter Cell Conviction Teaser Site

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det lurer jeg også på, blir dumt med alle de valgene man har foretatt seg gjennom Splinter Cell DA (tok selv og reddet Lambert), så viser det seg i SC 5 f.eks at han er død. Ubisoft burde hatt en pool eller noe slikt der spillere som reddet/drepte lambert kunne stemme og dette kunne avgjøre fortsettelsen i SC 5.

Lenke til kommentar
Det lurer jeg også på, blir dumt med alle de valgene man har foretatt seg gjennom Splinter Cell DA (tok selv og reddet Lambert), så viser det seg i SC 5 f.eks at han er død. Ubisoft burde hatt en pool eller noe slikt der spillere som reddet/drepte lambert kunne stemme og dette kunne avgjøre fortsettelsen i SC 5.

8667628[/snapback]

Jeg syntes også at det burde være et valg i begynnelsen om du reddet eller drepte Lambert (jeg reddet han)

Lenke til kommentar

8667628[/snapback]

Jeg syntes også at det burde være et valg i begynnelsen om du reddet eller drepte Lambert (jeg reddet han)

8668482[/snapback]

OT: Dobbeltposting er ikke lov!

OnT: Hadde dere valget mellom å la Lambert leve eller måtte dere drepe han på Essentials?

Lenke til kommentar

8667628[/snapback]

8668482[/snapback]

OT: Dobbeltposting er ikke lov!

OnT: Hadde dere valget mellom å la Lambert leve eller måtte dere drepe han på Essentials?

8669458[/snapback]

Nope du hadde ikke valget om å drepe han eller redde han på Essentials der måtte du drepe han

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar
På double agent er det jo kun en slutt som er den "beste," og har teksten to be continued. De andre sluttene skal du jo ikke desarmere den siste bomben en gang så dermed lever nok Lambert videre også

8673147[/snapback]

hvordan får man den "beste"?

Lenke til kommentar

http://uk.xbox360.ign.com/articles/790/790720p1.html

New preview up!

"Grabbing people by the legs and tossing them over a ledge is a start, but imagine handcuffing an enemy to a railing and then pushing him down a staircase. It'll be in the final game, promises Ubisoft Montreal."

SC Vets might be happy about this comment, looks like there miiiight be some original gameplay at the beginning.

"In total, Conviction will feature roughly 15 episodes that will last about an hour each. The first few episodes will bridge the storyline gap and focus around Sam's return to the NSA. The heart of the game, roughly 8 episodes long, will be the fugitive experience."

Moving on...

"Not having to worry about other consoles for development is an important benefit because you can simply focus and develop following a technical design that fits perfectly with the console. The code is not used by any other teams, making communication issues and synchronization of development much easier. For all these reasons, we'll end up with better performances (FPS), allowing opportunity to add more content on-screen, content that would most likely not make it into the game if development was also done for other consoles."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...