Slayer00 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. er det noen her som har vært borti at det blir flimring i skjermbildet (akkurat som om det er for lav hertz) når de kobler en 40" LCD tv til en stasjonær pc med vista på? Jeg har prøvd å Koble skjermen til en Win XP pro PC, og bildet er helt fint og sylskarpt, men når jeg kobler den til en vista-pc, flimrer bildet. har prøvd skjærmen på en annen pc med vista på også. da flimrer det også. så jeg har lite tro på at det er noe galt med skjermkortet mitt... Hertzen er satt til 60. Tv'en er en Samsung 40" LCD-TV LE40S71. Her er link til den:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326602 Jeg bruker et Radeon x1950 skjermkort. Hyggelig hvis noen vil hjelpe Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har du prøvd å sette hertzen opp til 70/75? Du bør også laste ned de nyeste driverne på ATIs hjemmeside: ATI - Drivers & Software Vet ikke noe annet, men å laste ned de nyeste driverne var ihvertfall løsningen for meg Husk å slette de gamle driverne og restart før du installerer de nye! Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 jeg har prøvd å stille på hertzen og avinnstallert og installert nye nedlastede drivere nå. fortsatt samme problemet:( Men det som er litt spessiellt, er jo at det flimrer bare på vista- pcene og ikke win xp pcen. hmmmmf. men ellers takk for hjelp=) hyggelig å få flere forslag hvis det er noen=) Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg fant ut av det:) Hadde noe med strømtilførselen på pcen eller noe. Jeg koblet strømforsyningen til pcen til en annen stikkontakt i rommet. da virket det.... har sikkert noe med forstyrrelser i signalet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå