larsemannen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå er tia inne for et nytt kabinett. Jeg skal som sagt ah et full tower og stiler noen kriterier: -Kabinettet må ha vindu Det er ikke nødvendig med masse plasser til hardisker og sånt skal bare ha et stort og ryddig kabinett. -må være en del Brønner til dvd-brenner husker ikke hva di heter atm. 5,25? -god kjøling er viktig -oppbevaringsboks er tøft emn ikke nødvendig. Annbefalinger? har sett på thermaltake mozart men er ikke sikker liksom. Mvh larsen Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei. Anbefaler dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CA01BBSL Har det selv og er svært fornøyd. har også kjøpt vindu hos komplett, og blåe vifter fra pcstyling.no, og det ble dritlekkert + skikkelig bra kjøling. Mvh Lenke til kommentar
roglia Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette så lekkert ut,ser ut til man får mye kabinett for pengene. Se linkene for masse bilder.... Hjemmesiden til produsenten. http://www.chieftec.com/products/Workcolor/CA-01.htm En side fra Østen med MASSE bilder av kabinettet http://www.pcgamma.com/showthread.php?t=7471 Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du kan jo også ta en titt på CoolerMaster Stacker. Har dette kabinettet selv, og er storfornøyd. Blir en stund til jeg bytter ut dette. Mere info om CMStacker kan du finne her. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kandalf LCS, kongekabinett som jeg har selv :-) Vannkjøling, og 9 brukbake 5,25" i tillegg til oppbevaringsboks og av/på-knapp med plass til harddisk. Snittempraturen min er ca to grader over romtemperatur ^^ Hvis ikke vannkjøling er aktuelt ville jeg valgt enten det Mozart, eller Kandalfen med 25cm vifte :-) Lenke til kommentar
ikek Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Silverstone Temjin TJ07 er et interesant alternativ, og har utrolig mye plass og har vindu. Alternativt, har man Lian Li Modular Cube Case til den kan man kjøpe vindu som ekstrautstyr.. Begge kabinettene er dessverre ganske dyre! =( Lenke til kommentar
roglia Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kandalf LCS, kongekabinett som jeg har selv :-)Vannkjøling, og 9 brukbake 5,25" i tillegg til oppbevaringsboks og av/på-knapp med plass til harddisk. Snittempraturen min er ca to grader over romtemperatur ^^ Hvis ikke vannkjøling er aktuelt ville jeg valgt enten det Mozart, eller Kandalfen med 25cm vifte :-) 8607851[/snapback] Linker...? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kandalf LCS i Prisguiden Kandalf 25cm fan i Prisguiden Mozart TX i Prisguiden Der har du både priser og hjemmesiden om produktene :-) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kandalf LCS i Prisguiden Kandalf 25cm fan i Prisguiden Mozart TX i Prisguiden Der har du både priser og hjemmesiden om produktene :-) 8663834[/snapback] Jeg har også Kandalf LCS og kan anbefale dette. Det er litt rot med pumpe og tank (dårlig festemekanisme), så dette ville jeg byttet ut hvis jeg var deg og hvis du har masse penger. Ellers et veldig bra kabinett Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 jeg foreslår CM stacker 830 dersom vindu ikke er et must men mesh netting på begge sidedører og heftige muligheter for kjøling er interessant. har selv denne kassa og jeg mener at det ikke er noen "normale" kasser som slår denne. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kandalf LCS, kongekabinett som jeg har selv :-)Vannkjøling, og 9 brukbake 5,25" i tillegg til oppbevaringsboks og av/på-knapp med plass til harddisk. Snittempraturen min er ca to grader over romtemperatur ^^ Hvis ikke vannkjøling er aktuelt ville jeg valgt enten det Mozart, eller Kandalfen med 25cm vifte :-) 8607851[/snapback] Visst du vurderer Kandalf, kjøp den nye versjonen. Den ser mye penere ut etter min mening. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå er tia inne for et nytt kabinett.Jeg skal som sagt ah et full tower og stiler noen kriterier: -Kabinettet må ha vindu Det er ikke nødvendig med masse plasser til hardisker og sånt skal bare ha et stort og ryddig kabinett. -må være en del Brønner til dvd-brenner husker ikke hva di heter atm. 5,25? -god kjøling er viktig -oppbevaringsboks er tøft emn ikke nødvendig. Annbefalinger? har sett på thermaltake mozart men er ikke sikker liksom. Mvh larsen 8594934[/snapback] Jeg er glad i min Lian Li som har god plass... http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...aspx?plid=36229 Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Thermaltake Mozart TX! Har en selv. Den kommer i 4 versjoner. Den peneste etter min mening er den i full alu med 4 vinduer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå