Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gjøre en adobe reader fil mulig å lagre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvor jeg skal legge denne tråden jeg..

Jeg skulle ha lagret en adobe reader-fil som jeg selv har skrevet i, men dette går ikke. Noen forslag til hva jeg skal gjøre?

8594931[/snapback]

Hvis jeg forstår deg riktig, ønsker du å lage dine egne pdf-dokumenter?

Det du trenger er en PDF-Writer. Den oppfører seg akkurat som en skriver, bare at du blir bedt om å velge lagringssted for PDf-dokumentet ditt, istedet for at det kommer noe ut på papir.

En fin og gratis PDF-writer finner du her : http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

husk å innstallere ghostscriptconverteren (det nederste programmet av de to i menyen til venstre på siden) først.

Du får da en skriver som heter Cute PDF-Writer blant skriverne dine.

lykke til :D

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor jeg skal legge denne tråden jeg..

8594931[/snapback]

Programvare kanskje? Har ihvertfall ikke noe med "Hardware" og "Maskinen fungerer ikke" å gjøre.

Til selve spørsmålet:

Jeg har gode erfaringer med PDFCreator. Som de fleste andre PDF-programmer virker den på den måten at den dukker opp som en egen printer. Du printer til denne og får dermed opp valg om å lagre "utskriften" som en fil (PDF-fil). Du kan printe fra et hvilket somhelst program og du kan også legge utskriftene i kø slik at du kan lage en PDF som består utskrifter fra flere forsjellige filer/programmer.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...