Gå til innhold

Ønske: Flytte snarveier for forumkategorier

Anbefalte innlegg

Hei, jeg frekventerer ett lite knippe av forumene her inne og har derfor irritert meg litt over at snarveiene til forumkategoriene ligger der de gjør. De ligger så "vanskelig" tilgjengelig at jeg aldri bruker dem, selv om de ville spart meg for mange museklikk å bruke dem. Hadde det vært en mulighet å flytte dem til toppen slik som på vedlagte bilde?

post-105353-1178973647_thumb.jpg

Jeg synes det virker mer brukervennlig og ryddig slik...,

Endret av KRZT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg ikke de ligger vanskelig plassert, jeg er den typen person som ikke liker for mye meny i toppen. Det der er et prakteksempel på en meny jeg for eksempel ikke ville trives med.

Selv bruker jeg sjelden lenker som ligger oppe nettopp av samme grunn som deg ;)

Ideen kunne såklart bli litt forandret til at du ønsket et "tema" hvor den menyen lå der, men det vil ikke bli prioritert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

(Automatisk svar)

Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. :)

MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...