ZyberZone Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Gikk rundt en tur i Oslo, ettersom jeg ikke hadde noe å gjøre. På flere butikker sto det at "OBS OBS OBS, stengt Lørdag 12. mai". Hvorfor det? Er det noe spesielt som skjer? Var ihvertfall 7-8 butikker som var stengt, og noen sto det ikke noe på dørene. Alt ifra mobilbutikker til bokhandlere. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Eneste "hendelse" jeg kommer på er Holmenkollstafetten ... Endret 12. mai 2007 av teveslave Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hmmm, kanskje er derfor. Virker merkelig å stenge butikkene for det, men hvem vet. Kanskje er sports-fantaster som eier butikkene Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan jo være at de har varetelling Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan jo være at de har varetelling 8595906[/snapback] Forrige gang jeg var og handlet hadde de vartelling i den lokale meny-butikken. Var det en haug med "sivile" folk i butikken som drev og rota rundt og noterte ned. Jeg spurte damen i disken hvorfor det er så mange folk her inne, og da sa hun de hadde varetelling. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Vi hadde varetelling 1.mai, blir vel litt kronglete hvis man skal ha det mens butikken er åpen? Anyway, husker vi hadde smågodt for rundt 50k Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Vi hadde varetelling ved juletider, hvorfor har så mange butikker varetelling nå? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vi hadde varetelling ved juletider, hvorfor har så mange butikker varetelling nå? 8598126[/snapback] Når jeg jobbet i lidl hadde vi varetelling hver måned hvis det var stor forskjell mellom det som forsvant i butikkhyllene og det vi solgte for. Pleide å starte på varetelling når vi stengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå