Thomas-A Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Siden de mobilene jeg ser på er alt for dyre (N95) så må jeg se meg rundt etter en brukt telefon. Har sett litt på Nokia N80 Internett edition. Disse koster nå rundt 2000-3000kr brukt, noe som er en akseptabel pris. Er ute etter en tlf med ca de samme egenskapene som en N80 og N95. Har mest erfaring med nokia så om noen har tips til andre smartphone mobiler så skrik ut. Vil det lønne seg å vente med å kjøpe brukt mobil til N95 har blitt billigere på bruktmarkedet? Har nå en helt strøken Nokia 6630 med alt original utstyr og flunka nytt batteri så om noen vil evt bytte så kan jeg legge ut mellomlegget Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 ingen som har tips? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 hva burde jeg velge av Nokia N80, N80 IE ? Hva er hovedforskjellen? Kan man sufre på nettet på en N80 slik som på pc? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det er ikke noen forskjell mellom N80 og N80 ie lengre. Hvis du kjøper en N80 så kan du bare oppdatere den til en N80 ie Du kan jo surfe på nettet med en N80, ja, men du får ikke den samme oppløsningen (selv om N80 har bra oppløsning) som med en pc. Jeg liker N80 veldig godt, det er en god telefon med batterikapasitet på ca to dager etter mitt forbruk. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er ikke noen forskjell mellom N80 og N80 ie lengre. Hvis du kjøper en N80 så kan du bare oppdatere den til en N80 ie Du kan jo surfe på nettet med en N80, ja, men du får ikke den samme oppløsningen (selv om N80 har bra oppløsning) som med en pc. Jeg liker N80 veldig godt, det er en god telefon med batterikapasitet på ca to dager etter mitt forbruk. 8602994[/snapback] åja så du kan bare laste ned programmet over på en N80.. hm da sparer jeg jo noen penger på å kjøpe en brukt N80. De ligger jo litt lavere enn N80IE Er dette programmet gratis? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ja du bruker oppdateringstjenesten til Nokia Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 takker for svar. Noen som skal selge sin N80 eller vil bytte med mellomlegg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå