MrLee Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De billige lokale kjedene er som regel gode på den store amerikanske pizzaen, men om du skal ha "ekte" italiensk med tynn bunn, så er det omtrent ingen av de lokale som tilbyr det. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som selger ordentlig italiensk pizza i Sandnes/Stavanger? Jeg kunne drept for det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Du har den Italienske sjappa i trappa nedfor Stavanger Foto/Posten. Husker aldri hva den heter. Er rimelig sikker på at de serverer skikkelig italiensk pizza. Dolly's utvalg av porsjonspizza er også overraskende bra. Liker godt den med parmaskinke og ruccula. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, det er en italiensk resturant i Nedre Strandgate 11. Har ikke spist der, men lukter veldig godt når jeg går forbi etter jobb Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Årsaken til at enkelte butikkjeder har dyre pizzaer kan skyldes kvalitet på råvarer. Det ere dessverre svært mange som benytter "kunstig" ost. Billig men ikke god for helsen. Også kvalitet på kjøtt og annet snacks påvirker prisen. Lavprispizzaer benytter billige råvarer av lav kvalitet og ofte ikke fortjener navnet de benytter. Det har vært mange avisartikler om forfalsket ost. Dette er produkter som ikke kan kalles ost (har ingenting med ost å gjøre) - men allikevel selges som ost. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Uhm, du mener som Dolly Dimple's ost? clicky Min lokale pizzaresturant har fra min erfaring vel så bra, og til tide også bedre mat en av den hos kjeder som Peppes og Dolly, og det er nok klart at også lokalbefolkningen forstår når det nesten er umulig å få bord der i helgene om en kommer uventet Du må nesten definere hva du regner for å være lavprispizza. Ikke alt av lavpris er av lav kvalitet, det er også til tider det må tys til rimelige priser for å veie opp for f.eks mindre markedsføring. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 oiii... alle denne pizza snakken får meg sulten og veldig lyst på pizza xD Kanskje bestille i dag xD Pizzabakeren har foreste lakt på en 10 mer for utkjøring innen 4km fra 40 til 50kr Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er skammelig at man må betale så mye penger for en pizza i disse dager. Synd egentlig, selv om det som oftest ikke er noe å utsette på pizzaen. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 nja. enig peppes og dolly er meget dyrt, men ingen leverer så god pizza som dolly, anbefaler king creol Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kjøper heller ikke på de store kjedene, bare sånt som er lokalt her i Ulsteinvik (møre og romsdal) Aladdin, Napoli, og denslags. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 et sted i mjøndalen selger dem 2 store pizzaer for 200 kr å der er hver 10 pizza gratis ^^. så jeg sattser heller på slike steder en dolly å peppes 8600690[/snapback] Bare så synd den pizzaen ikke er spesielt god etter min mening. Hvis det er Gl***s pizza vi snakker om? Beste pizzaen i Mjøndalen er Miami Pizza, litt dyrere men mye bedre. ellers så har Efes hver 6 pizza gratis. I Drammen så er Union Pizza rimelig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå