JohnMartin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Heisann Vurderer å kjøpe en Ford Mondeo fra -01 til -03. Har funnet flere aktuelle biler, men sliter med å velge. Jeg har ikke så mye peiling på biler, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal forhøre meg etter. Så hvis det er noen som har litt kunnskap om Mondeo, og som vet hva man burde være obs på ved disse modellene, og hva jeg burde forhøre meg om, så hadde jeg blitt meget takknemlig for alle svar og tilbakemeldinger! John Martin Lenke til kommentar
citronen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Velkommen til Mondeo-klubben! Haha! Du har ikke noe å frykte, Mondeo III-serien (etter 2000) er kjent for å være driftsikre biler, og vil nok ikke svikte deg. Allikevell; vil jeg råde deg til å ta en telefon til ditt lokale Ford-verksted, å forklare situasjonen. Enkelt og greit. De kan nok gå i større detalj enn hva jeg kan, - og de har nok byttet alt hva det skal være. Leter du forresten etter en bensin eller en disel-drevet bil? Poster en wiki-link, hvor du kan lese mer om tekinske spesifikasjoner - (og med litt flaks, få vite mer om hvordan alt henger sammen) http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo Lenke til kommentar
ghjens Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) god bil, med spesiellt gode kjøreegenskaper for klassen. * Har selv hatt 2002mod med 110hk. Jeg syns den var for lat, men folk er forskjellige. *Sjekk om bilen har hatt garantijobb på rust. (Alle dører/luker på bilen skal skiftes pga rustangrep under fogemasse) *håndbrekkwire tar inn fuktighet under bilen, og ruster. *Fuktinntrenging i bakluke kan kortslutte elektrisk bryter for bakluke. Endret 19. mai 2007 av ghjens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå