thehook2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har tastaturet Saitek Eclipse og fungert feilfritt i snart ett år. Men når jeg har kjøpt to nye spill (Hard Truck Apocalypse og Armed Assault) i det seinere har jeg støtt på problemer. Når spiller det er det akkurat som tastaturet er i sirup. Tar litt tid før personen reagerer i spillet sammtidig som når først reagerer, så forsetter den med samme manøver. Eks. Trykker fremover, så forsetter den framover i en periode. Har også møtt på når skal installere enkelte programmer og skal skrive inn mappa skal installere i, så går det treigt framover (en bokstav i sekundet eller noe). Har installert ny driver for grafikkort oh oppdatert spill, men ingenting ser ut til å løse problemet. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei! Høres ut som at det er litt latency som er ute og går. Har du prøvd å gått inn på egenskaper for tastatur fra kontrollpanel? Der er det noe som heter ''Repeat Delay'' (har engelsk-språkelig XP), sett av til den nest høyeste farten for repetisjonen. Så ville jeg også ha prøvd uten de medfølgte driverne for tastaturet og heller plugge inn og la Windows gjøre resten (Plug-&-Play). Se også bildet: Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hei! Høres ut som at det er litt latency som er ute og går. Har du prøvd å gått inn på egenskaper for tastatur fra kontrollpanel? Der er det noe som heter ''Repeat Delay'' (har engelsk-språkelig XP), sett av til den nest høyeste farten for repetisjonen. Så ville jeg også ha prøvd uten de medfølgte driverne for tastaturet og heller plugge inn og la Windows gjøre resten (Plug-&-Play). Se også bildet: Prøvde det og satte på Long (Lang), og må si at ble litt bedre, men ikke bra. Kan lettere styre, men den henger seg forsatt. Fungerer jo fint i windows og noen andre spill, men det er disse to som har problemer med. Synes er pussig. Når gjelder drivere så mener jeg å huske at det fulgte ikke med drivere til dette tastaturet, bare plug-&play. Er ikke noen drivere til nedlastning på nettet heller... Noe annet som vet om som kan forårsake denne kinkige situasjonen? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ikke sett den på lang, men litt hurtigere, som vist på bildet. Prøv også en annen USB-port. Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Ikke sett den på lang, men litt hurtigere, som vist på bildet. Prøv også en annen USB-port. 8594450[/snapback] Sto standard på samme sted som står på bildet. Prøvde først å sette den på hurtigere (til høyre), men deg gjorde tingene bare verre. Når tok på langsommere ble det litt bedre (ikke veldig da ) Har også prøvd annen usb-port, uten suksess desverre. Har også prøvd å sette inn et annet tastatur (med standard tastatur tilkobling) med det har heller ikke fungert. Hm, irriterend Andre forslag? Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Fant ut at om jeg satte "repeat delay" nærmere long, og "repeat rate" nesten til slow så blir spillet spillbart. Fortsatt ikke optimalt, men iallefall slik at det er mulig å spille det da. Tar gjerne imot forslag som noen i framtiden måtte komme o ver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå