Gå til innhold

Film av en gal pastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man kan si hva man vil om usa men de praktiserer en utstrakt tolkning av ytringsfriheten I norge er denne friheten sikret gjennom grunnlovens paragraf 100 som sier at ytringsfrihet bør finne sted i riket, dette bør er tolket som skal Selv om det her i landet ser mer ut som om vi skal være enige om hva vi skal ha ytringsfrihet om. Mening skal møtes med mening og ikke forbud er en del av ordlyden derfor bør slike utsagn være tillatt. Hele retten til å ytre seg fritt medfører jo at vi og må tåle de ubehagelige utsagn uansett hvor motbydelige de må fremstå for oss.

Lenke til kommentar
heia ytringsfriheten?

Homo hat blandt kristne bør ikke tolereres.. Det jeg sa var ikke seriøst.

Dette skal disse kristene homofobe tullingene få lov til og få rett i fleisen av meg.

Døm ikke!

37 Døm ikke, så skal dere ikke bli dømt. Fordøm ikke, så skal dere ikke bli fordømt. Ettergi, så skal dere få ettergitt. 38 Gi, så skal dere få: Et godt mål, sammenristet, stappet og breddfullt, skal dere få i fanget. For i det målet dere selv måler med, skal det også måles opp for dere.

39 Han fortalte dem også en lignelse: Kan vel en blind lede en blind? Vil ikke begge falle i grøfta? 40 En lærling står ikke over sin mester, men når han er utlært, blir han som sin mester.

41 Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? 42 Hvordan kan du si til din bror: 'Bror, la meg ta flisen ut av øyet ditt!' når du ikke ser bjelken i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye.

Lenke til kommentar
Haha. :D

Sånne mennesker burde få mest mulig oppmerksomhet slik at folk forstår hvor store tullinger religiøse fundamentalister kan være.

8595282[/snapback]

Det jeg ikke forstår er at folk ignorerer disse idiotene som tråkker andre ned i gjørma.

Lenke til kommentar
Haha. :D

Sånne mennesker burde få mest mulig oppmerksomhet slik at folk forstår hvor store tullinger religiøse fundamentalister kan være.

8595282[/snapback]

Jeg digger de klippene som ligger på youtube der familien blir intervjuet og vist frem på nyheter og babler i vei om hvor mye gud skal (og har) straffet usa.

Makan til merkelige folk har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...