skylinepower Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 nr1 nr2 nr3 nr4 hvilke av disse er best til film og spill? er widescreen bra til spill og film? sjermkortet jeg bruker er et GF6200 256Mb, kanksje littr i det svakeste laget? kan jeg bruke 1152*864 på ein slik stor widescreen jeg spør mest om widescreen pga er mest "skeptisk" til de så vil vite ossen de er? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Vel, jeg fant denne skjermen her som kanskje er noe for deg: Samsung 19" LCD Syncmaster 940BW. Denne har en oppløsning på 1440x900, en responstid på 4 ms og den har støtte for DVI, noe skjerm nr. 3 (som du foreslo) ikke har. Hvis du da senere skal oppgradere skjermkort (trengs nok) så slipper du de dere koblingene på VGA-ledningen til skjermen din, og dette sparer du ms på. Du kan finne beste prisen i prisguiden: Prisguide - Samsung SyncMaster 940BW EDIT: Jeg syns ihvertfall widescreen er veldig bra for fil og spill, og du får en bedre opplevelse når du spiller FPS-spill. Dette er min mening, men hvis du har en kamerat som har en widescreen-skjerm, kan du jo bort til ham/henne å se selv! Endret 12. mai 2007 av HardwareGuru Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) må være ifra komplett så må bli en av de der, for da sjenner jeg kanskje 100,- ved og kjøpe der pga at en jeg sjenner bestiler opp og da blir det mindre frakt men hvilken av de der 3 er likest da skal se om jeg kaskje kan få den i julegave edit: hva med denne? Endret 12. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå