flippant Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bestemte meg imorges for å forsøke meg på dråpebilder. Jeg har ikke helt dreisen på dette ennå. Bildene er etterbehandlet i photoshop for å fikset på bakgrunn og farger, samt for å få et noe renere uttrykk (diverse klatter med farget vann overalt ser ikke så bra ut). Noen innspill? Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Jeg skal komme med fyldigere tilbakemelding senere, er på vei ut nå. Men siden jeg har blitt stemplet som den sinte dråpemannen på forumet nå, vil jeg bare si: way to go! endelig noe fint å se på Endret 12. mai 2007 av Matsi Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) flotte disse prøv å ta bildet av der dråpen lander og ikke i hjørnet av bildet.. vet ikke hvordan oppsettet ditt er. har du bilder?? Endret 12. mai 2007 av WexFury Lenke til kommentar
flippant Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Uten tripod var det litt kronglete. Jeg satt kameraet rett og slett bare ned på en haug bøker så det pekte litt ned, forsøkte å frame det, og satte fokus manuelt ved hjelp av en gjenstand. Så satt jeg opp blitzen, holdt flasken oppe og brukte en fjernutløser for å ta bildene mens jeg klemte ut dråper. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 da er det ikke så lett å treffe noe midtpunkt. et lite tips. brødpose med vann knytt den fast i noe slik den henger over der du vil ha vannet og lag et lite hull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå