Gå til innhold

Outlook express og mail-lister

Black Star

Anbefalte innlegg

Jeg har en hjemmeside på nettet hvor man kan melde seg på en mail-liste der man får beskjed hver gang siden er oppdatert. Jeg sender denne mailen manuelt fra Outlook Express fra en "Group" der jeg har lagt til alle som er med på listen. Det er 65 adresser på listen nå, og jeg vil at alle adressene skal skjules for alle som får e-post fra denne listen.

I andre mailprogrammer så kan jeg krysse av for noe lignende "skjul adressene for mottakere" i slike grupper, men har ikke sett noe slikt i Outlook Express. Er det noen måte å skjule alle mottakeradressene for alle mottakere?

Det er Outlook Express versjon 6. På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
`Hei,

Jeg vet ikke om jeg helt forstod spørsmålet, men dersom du skriver alle adressene i BCC (Blind Copy) feltet så vil ingen av mottakerene se adressen til de andre.

Tja, kanskje hvis jeg legger "gruppenavnet" i BCC at det vil funke? For jeg sender én mail til én gruppe bestående av mange adresser. Det vil si at den ene mailen jeg sender, blir sendt til mange adresser, nemlig alle adressene jeg har lagt til i en spesiell gruppe/mail-liste. Noen som vet om forslaget til Wintermuthe vil virke?

Tips : Velg adresses i Outlook Express og deretter New - New Group så skjønner dere hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Da lærte vi noe nytt i dag også. Bra det at noen får seg noen aha-opplevelser. Ikke verst det.

Nesten som å spørre om noen har noen tips til hvordan man lette kan tørke seg bak etter man har vært på do, slik at det blir mindre håndvask, og noen sier "har du sett den rullen med toalettpapir?"

god jul

Lenke til kommentar
Da lærte vi noe nytt i dag også. Bra det at noen får seg noen aha-opplevelser. Ikke verst det.

Nesten som å spørre om noen har noen tips til hvordan man lette kan tørke seg bak etter man har vært på do, slik at det blir mindre håndvask, og noen sier "har du sett den rullen med toalettpapir?"

god jul

Jaja, unnskyld for at vi mindre begavede på akkurat dette området bruker forumet til det det er laget for... nemlig spørre om hjelp. Du har ikke mye å gjøre når du bruker tiden din til dette.

Godt nyttår

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...