Gå til innhold

Bla mellom vinduer i Vista

Anbefalte innlegg

Har Vista Ultimate, men har ikke den "Bytt mellom vinduer" funksjonen hvor man kan bytte mellom vinduer og at de ligger bak hverandre. Når jeg trykker på "Bytt mellom vinduer" er det akkurat som i XP. Det kommer opp en boks hvor jeg kan tabbe meg til det vinduet jeg vil til, men de kommer ikke opp sånn fancy bak hverandre. Noen som vet hvorfor det ikke gjør det hos meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei!

Samme med meg, fikk det ikke til. Jeg begynte å tenke på Aero og hvor dette ble av og slikt, hadde ikke noen gjennomsiktige vinduer osv.

Viste seg at jeg ikke hadde gjort dette. Her er det du må gjøre for å aktivere Aero i Windows Vista:

1. Høyreklikk på skrivebordet, og velg Tilpass

2. Velg Vindusfarge og -utseende

3. Åpne egenskaper for klassisk utseende og for flere fargealternativer.

4. Her velger du fra lista Windows Aero

Etter du har gjort dette må du kanskje ta en restart (hender av og til). Når dette er aktivert og du trykker Windows-tast + TAB (Over Caps Lock) vil du da få den stilfulle "velg vindu"-animasjonen ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ok jeg fikk det til, men trodde det var alt + tab man brukte. Alltid det jeg har gjort før. Når jeg trykker windowstast + tab funker det, men når jeg nå trykker alt + tab kommer det opp på samme måte som før bare med forhåndsvisning av vinduene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei hei!

Samme med meg, fikk det ikke til. Jeg begynte å tenke på Aero og hvor dette ble av og slikt, hadde ikke noen gjennomsiktige vinduer osv.

Viste seg at jeg ikke hadde gjort dette. Her er det du må gjøre for å aktivere Aero i Windows Vista:

Etter du har gjort dette må du kanskje ta en restart (hender av og til). Når dette er aktivert og du trykker Windows-tast + TAB (Over Caps Lock) vil du da få den stilfulle "velg vindu"-animasjonen ;)

Lykke til!

8594936[/snapback]

hey

får ikke dette til å funke i windows home premium! noen tips

Lenke til kommentar
Hei hei!

Lykke til!

8594936[/snapback]

hey

får ikke dette til å funke i windows home premium! noen tips

9036434[/snapback]

Jeg sitter på home premium hjemme, og det fungerer for meg, hva skjermkort har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...