smurfine Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har Vista Ultimate, men har ikke den "Bytt mellom vinduer" funksjonen hvor man kan bytte mellom vinduer og at de ligger bak hverandre. Når jeg trykker på "Bytt mellom vinduer" er det akkurat som i XP. Det kommer opp en boks hvor jeg kan tabbe meg til det vinduet jeg vil til, men de kommer ikke opp sånn fancy bak hverandre. Noen som vet hvorfor det ikke gjør det hos meg? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei hei! Samme med meg, fikk det ikke til. Jeg begynte å tenke på Aero og hvor dette ble av og slikt, hadde ikke noen gjennomsiktige vinduer osv. Viste seg at jeg ikke hadde gjort dette. Her er det du må gjøre for å aktivere Aero i Windows Vista: 1. Høyreklikk på skrivebordet, og velg Tilpass 2. Velg Vindusfarge og -utseende 3. Åpne egenskaper for klassisk utseende og for flere fargealternativer. 4. Her velger du fra lista Windows Aero Etter du har gjort dette må du kanskje ta en restart (hender av og til). Når dette er aktivert og du trykker Windows-tast + TAB (Over Caps Lock) vil du da få den stilfulle "velg vindu"-animasjonen Lykke til! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er også mulig at du har for dårlig grafikkort til å kjøre Aero. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 På min vista ultimate x64 får jeg sånn "gammeldags" vidusbytte ved å bruke Alt + Tab. Når jeg bruker Windows tast + Tab får jeg det fancy vindusbyttet. Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Ok jeg fikk det til, men trodde det var alt + tab man brukte. Alltid det jeg har gjort før. Når jeg trykker windowstast + tab funker det, men når jeg nå trykker alt + tab kommer det opp på samme måte som før bare med forhåndsvisning av vinduene. Lenke til kommentar
turbo81 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei hei! Samme med meg, fikk det ikke til. Jeg begynte å tenke på Aero og hvor dette ble av og slikt, hadde ikke noen gjennomsiktige vinduer osv. Viste seg at jeg ikke hadde gjort dette. Her er det du må gjøre for å aktivere Aero i Windows Vista: 1. Høyreklikk på skrivebordet, og velg Tilpass 2. Velg Vindusfarge og -utseende 3. Åpne egenskaper for klassisk utseende og for flere fargealternativer. 4. Her velger du fra lista Windows Aero Etter du har gjort dette må du kanskje ta en restart (hender av og til). Når dette er aktivert og du trykker Windows-tast + TAB (Over Caps Lock) vil du da få den stilfulle "velg vindu"-animasjonen Lykke til! 8594936[/snapback] hey får ikke dette til å funke i windows home premium! noen tips Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei hei! Samme med meg, fikk det ikke til. Jeg begynte å tenke på Aero og hvor dette ble av og slikt, hadde ikke noen gjennomsiktige vinduer osv. Viste seg at jeg ikke hadde gjort dette. Her er det du må gjøre for å aktivere Aero i Windows Vista: 1. Høyreklikk på skrivebordet, og velg Tilpass 2. Velg Vindusfarge og -utseende 3. Åpne egenskaper for klassisk utseende og for flere fargealternativer. 4. Her velger du fra lista Windows Aero Etter du har gjort dette må du kanskje ta en restart (hender av og til). Når dette er aktivert og du trykker Windows-tast + TAB (Over Caps Lock) vil du da få den stilfulle "velg vindu"-animasjonen Lykke til! 8594936[/snapback] hey får ikke dette til å funke i windows home premium! noen tips 9036434[/snapback] Jeg sitter på home premium hjemme, og det fungerer for meg, hva skjermkort har du? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er også en hurtigtast npå hurtigstartmenyen for dette og. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du må kanskje oppdatere driverne for skjermkortet ditt, da må du huske på å avinstallere de gamle driverne og restrate før du installerer de nye. Ellers har du bare et alt for dårlig skjermkort. Om du skal kjøpe et rimelig nytt et, kan jeg anbefale PowerColor Radeon X1950 Pro Extreme som jeg har selv, og jeg får veldig bra ytelse i alle spill osv. Koster rundt 1000-lappen - Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå