Shuttlern Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg har kjøpt en pakke me kabler på biltema, 21kvadrats strømkabler å sånt eller hva det nå heter. Jeg bruker den til 2 forsterkerer jeg har linket. ene forsterkeren er en JBL 260rms som jeg har koblet en subb opp på som er 250rms. Den andre forsterkeren har jeg koblet opp 2 høytalerer opp på. forsterkeren er 2x60rms. Trenger jeg kondensator da? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 nei,oppgrader heller strøm/jordingskabler fra batteri,men tror ikke du trenger det heller på det lille du har Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nei, du trenger ikke kondensator.. Hvis bilen har samme batteri som da du kjøpte den burde du kanskje vurdere å kjøpe et nytt batteri. Husk, batteri før du begynner med kondensator. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har hørt at det ikke har så mye for seg med kondensator, bedre med et godt batteri som kan gi mange amper. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Dette er sant ja. Jeg fikk bedre resultat av nytt batteri og tykkere strømkabler, enn da jeg brukte kondensator. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kondensator gjør vel mer nytte for seg visuelt enn strømmessig. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror kondensatorer er mer for folk som har kabler batteri og alt og er på jakt etter det lille ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå